Körning den 6:e Juni

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Brother Wolf
Donator 2009
Inlägg: 723
Blev medlem: sön feb 04, 2007 20:04
Ort: Stockholm

Körning den 6:e Juni

#1 Inlägg av Brother Wolf »

Hej allihopa

Tydligen blir det en körning den 6:e juni från Rapido (Gullmarsplan).
Än så länge är målet hemligt, jag kommer troligen hoppa på.
Någon mer här ifrån??

BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Körning den 6:e Juni

#2 Inlägg av Tyrannosaurus »

Brother Wolf skrev:Hej allihopa

Tydligen blir det en körning den 6:e juni från Rapido (Gullmarsplan).
Än så länge är målet hemligt, jag kommer troligen hoppa på.
Någon mer här ifrån??

BW
Tips för 6:e juni är http://www.custombikeshow.se

Om allt går som planerat så ska hojen provstartas imorgon och går den som den ska (borde den göra eftersom förgasarna nu är rengjorda efter alla konstens regler) så bli det besiktning så snart som möjligt (i veckan eller början av nästa) och sen hade jag tänkt mig att ta en sväng till Norrtälje om vädergudarna vill och f.n. ser det rätt lovande ut.

[EDIT] På lördag 30/5 kl. 18 kommer Huddinge MCK att ha 30-årsfest (alltså 30 år sen klubben bildades). Alla som vill är välkomna, inte bara gamla medlemmar. Noterar att någon har roat sig med att leta fram lite gamla bilder "and what do you know"... Undertecknad har fastnat på bild på samma gamla (fast då troligen ganska nya) V65 Sabre vilket jag ser på minst tre saker:
1. Jackan tillhörde mitt förföra skinnställ.
2. Bakblinkersen är original och dom byggdes om rätt tidigt för att passa in innanför packväskorna (använder dom inte så ofta, men dom finns).
3. Hojarna runtomkring ser rätt gamla ut.
4. Summa: Gissar att bilden kan vara taget -88-89 sådär (när jag hade haft hojen i 1-2 år) och kanske i trakterna av Orsa där vi brukade fira midsommar med tanke på att det står Mora på en vägskylt. [/EDIT]

[EDIT 2] Jag kanske skulle lägga in länken till sidan där bilden finns också :oops:
Här är den http://huddingemck.se/hmck%2030%20%C3%A5r.html (övre till höger, hojen i mitten och bilderna är klickbara) [/EDIT 2]
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar