SVERIGES STÖRSTA VFR-INFOBANK PÅ G!!

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Alming
Donator 2007
Inlägg: 396
Blev medlem: tor jun 29, 2006 14:26
Ort: Göteborg

#16 Inlägg av Alming »

elias skrev:Ja, och sen tester på alla hjälpmedel man kan ha till. Typ, jag kan skriva hur kass det är att köra k750 som mp3-spelare under mc-körning..
fungerar alldeles utmärkt!
Johan, Honda VFR RC24 -89
*såld 2007 till småland*
http://alming.fotopic.net

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008
Inlägg: 925
Blev medlem: fre jan 19, 2007 12:01
Ort: Haninge - VFR 750 RC36

#17 Inlägg av elias »

Alming skrev:
elias skrev:Ja, och sen tester på alla hjälpmedel man kan ha till. Typ, jag kan skriva hur kass det är att köra k750 som mp3-spelare under mc-körning..
fungerar alldeles utmärkt!
Hmm, kör du med orginallurarna då? Jag tycker de är svåra att få till samt att de ger för långt ljud när man kommer upp i hastighet (läs: över 80hm/h).
Bild

Användarvisningsbild
Alming
Donator 2007
Inlägg: 396
Blev medlem: tor jun 29, 2006 14:26
Ort: Göteborg

#18 Inlägg av Alming »

elias skrev:
Alming skrev:
elias skrev:Ja, och sen tester på alla hjälpmedel man kan ha till. Typ, jag kan skriva hur kass det är att köra k750 som mp3-spelare under mc-körning..
fungerar alldeles utmärkt!
Hmm, kör du med orginallurarna då? Jag tycker de är svåra att få till samt att de ger för långt ljud när man kommer upp i hastighet (läs: över 80hm/h).
nope, jag lät nog dem ligga kvar i kartongen och köpte de där som man kan trycka in i öronen, orginal till deras walkman phones. de är små, och de stannar, ger dessutom bra basåtergivning och allt i hjälmen.

Köptes mest för att kunna lyssna på radio i mobilen på hojen. men RDSen på radion fungerar lite slött, så det går inte att åka så långt innan man tappar täckning och mest får brus i lurarna.
Johan, Honda VFR RC24 -89
*såld 2007 till småland*
http://alming.fotopic.net

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008
Inlägg: 925
Blev medlem: fre jan 19, 2007 12:01
Ort: Haninge - VFR 750 RC36

#19 Inlägg av elias »

Skumt... de är med dem jag kör.. o jag tycker att det blir sjukt dåligt ljud.. heh... kanske min hjälm som låter som ett aber då?
Bild

Skriv svar