macce - ny på forumet

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
macce
Medlem
Inlägg: 3
Blev medlem: mån jul 31, 2006 20:42
Ort: Stockholm

macce - ny på forumet

#1 Inlägg av macce »

idag blev det en ny hoj, jag slog till på en vfr 800fi -01, en röd som verkligen är hur skön som helst. den är helt i orginal och har gått 2000 mil, var ute och körde en runda på eftermiddagen och jäklar vilken skön hoj det är...ganska bra drag i den samtidigt som den drar lite soppa, är skön att sitta på, har riktigt låg försäkring och dessutom är riktigt snygg...

jag ville ha en hoj som är tämligen problemfri, denna är fullservad och har bara två tidigare ägare som båda verkar varit försiktiga, dock tappad med några skrapmärken på, men det känns som att det kan vara skönt att inte satt dit dem själv, har en känsla för att den första repan kan vara den värsta...imorgon blir det nog en 20-30 mil...jihooo!

Användarvisningsbild
Lt.Dan
Medlem
Inlägg: 247
Blev medlem: tis jun 27, 2006 14:04
Ort: Vännäs

#2 Inlägg av Lt.Dan »

Grattis till din nya hoj... 8)

Ta det nu försiktigt "imorgon" så att du inte sätter dit några "egna" skrapmärken :roll:
jäklar vilken skön hoj det är...ganska bra drag i den samtidigt som den drar lite soppa, är skön att sitta på, har riktigt låg försäkring och dessutom är riktigt snygg...
Klockrent :D Det är just det en VFR handlar om :lol:
VFR800-06 Svart, Hornet 600FS-01 Svart

Användarvisningsbild
simpa
Donator 2007
Inlägg: 239
Blev medlem: ons jun 28, 2006 05:24
Ort: Gävle, B12 -97
Kontakt:

#3 Inlägg av simpa »

Välkommen hit och grattis till hojen!

Nästa gång jag byter så blir det en 800 för mig också!
Alla har vält!
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965

Har:
Bandit 1200 -97

Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94

Användarvisningsbild
macce
Medlem
Inlägg: 3
Blev medlem: mån jul 31, 2006 20:42
Ort: Stockholm

#4 Inlägg av macce »

tackar tackar för välkomnandet...riktigt kul med ett forum för oss som fattat vad det är för hoj man ska ha...

Skriv svar