Andy

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
andy
Medlem
Inlägg: 2
Blev medlem: sön sep 17, 2006 19:55
Ort: Örebro

Andy

#1 Inlägg av andy »

Kul att det finns ett forum för oss som både är mc-frälsta men framförallt älskar Honda VFR. Själv kör jag en VFR 750 -96 som jag införskaffade i augusti förra året, ungefär samtidigt som jag skaffade kortet. Jag studerar i Örebro men är ofta i Motala så någonstans borde men kunna hitta likasinade för att köra kurviga vägar :P ...
Honda VFR 750 -96

Användarvisningsbild
Mooch
Medlem
Inlägg: 18
Blev medlem: fre jun 09, 2006 14:24
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Re: Andy

#2 Inlägg av Mooch »

andy skrev:Kul att det finns ett forum för oss som både är mc-frälsta men framförallt älskar Honda VFR. Själv kör jag en VFR 750 -96 som jag införskaffade i augusti förra året, ungefär samtidigt som jag skaffade kortet. Jag studerar i Örebro men är ofta i Motala så någonstans borde men kunna hitta likasinade för att köra kurviga vägar :P ...
Trevligt med ytterligaren en som har en VFR750 - 96.

Kanske med en trevlig blå färg åxå eller :lol:
Bild

andy
Medlem
Inlägg: 2
Blev medlem: sön sep 17, 2006 19:55
Ort: Örebro

#3 Inlägg av andy »

hehe japp har en exakt likadan faktiskt :) jäkligt fina i just den färgen...
Honda VFR 750 -96

Användarvisningsbild
Mooch
Medlem
Inlägg: 18
Blev medlem: fre jun 09, 2006 14:24
Ort: Vallentuna
Kontakt:

#4 Inlägg av Mooch »

andy skrev:hehe japp har en exakt likadan faktiskt :) jäkligt fina i just den färgen...
Jag kan bara hålla med! Tyvärr har han som hade min innan inte varit så noga när han har skruvat med hojen utan satt lite repor runt alla skruvar och så men men. Ska inte klaga. Hur fin som helst i övrigt och går numera som den ska. Hade riktigt dålig frambroms och kunde inte komma på vad som var fel. Det visade sig i slutändan att botemedlet var att byta bromsklossar. Nu jäklar kan det ritas bromsspår (om man skulle vilja) :wink:

Skriv svar