Blacken - Presentation av mig

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Blacken - Presentation av mig

#316 Inlägg av Tyrannosaurus »

blacken skrev:men säger då "har du Swish", "Nääe" sade jag jag är en Cashsnubbe så du får väl blada iväg till en bankomat och rycka ut Cashen bara. Men beloppet var för högt tydligen.
Ett tips:
Jag har heller inte Swish, min nalle klarar inte av det (Nokia C2-01), men man kan aktivera Swish som mottagare på Internetbanken (det har jag gjort) då kan man ta emot betalningar men inte skicka. Man swishar bara till telefonnumret så går det direkt in på bankkontot.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Blacken - Presentation av mig

#317 Inlägg av blacken »

Tyrannosaurus skrev:
blacken skrev:men säger då "har du Swish", "Nääe" sade jag jag är en Cashsnubbe så du får väl blada iväg till en bankomat och rycka ut Cashen bara. Men beloppet var för högt tydligen.
Ett tips:
Jag har heller inte Swish, min nalle klarar inte av det (Nokia C2-01), men man kan aktivera Swish som mottagare på Internetbanken (det har jag gjort) då kan man ta emot betalningar men inte skicka. Man swishar bara till telefonnumret så går det direkt in på bankkontot.
Vill inte ha swish. :mrgreen: Älskar kontanter, dom funkar även vid strömavbrott, datastrul, en snorhyvel med hyfsade datakunskaper kan ju klippa mitt flis utan att man kan gör ett förbannat snack åt saken.
Men om en osnuten skitunge/skalle skulle få för sig att norpa mitt flis, som jag har i "madrassen", så skulle vederbörande snabbt inse att det är en "kostnad" kopplat till ett sådant håg, som det är ytterst tveksamt till, att han har råd med.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Blacken - Presentation av mig

#318 Inlägg av Tyrannosaurus »

blacken skrev:
Tyrannosaurus skrev:Ett tips:
Jag har heller inte Swish, min nalle klarar inte av det (Nokia C2-01), men man kan aktivera Swish som mottagare på Internetbanken (det har jag gjort) då kan man ta emot betalningar men inte skicka. Man swishar bara till telefonnumret så går det direkt in på bankkontot.
Vill inte ha swish. :mrgreen: Älskar kontanter, dom funkar även vid strömavbrott, datastrul, en snorhyvel med hyfsade datakunskaper kan ju klippa mitt flis utan att man kan gör ett förbannat snack åt saken.
Håller fullständigt med. Jag använder cash till 90%. Men degen kommer ju in på kontot och det är därifrån man pröjsar sina räkningar. Då kan man lika gärna aktivera Swish så man kan ta emot deg, sen är det bara att gå till en bankomat och ta ut det.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Blacken - Presentation av mig

#319 Inlägg av blacken »

Tyrannosaurus skrev:
blacken skrev:
Tyrannosaurus skrev:Ett tips:
Jag har heller inte Swish, min nalle klarar inte av det (Nokia C2-01), men man kan aktivera Swish som mottagare på Internetbanken (det har jag gjort) då kan man ta emot betalningar men inte skicka. Man swishar bara till telefonnumret så går det direkt in på bankkontot.
Vill inte ha swish. :mrgreen: Älskar kontanter, dom funkar även vid strömavbrott, datastrul, en snorhyvel med hyfsade datakunskaper kan ju klippa mitt flis utan att man kan gör ett förbannat snack åt saken.
Håller fullständigt med. Jag använder cash till 90%. Men degen kommer ju in på kontot och det är därifrån man pröjsar sina räkningar. Då kan man lika gärna aktivera Swish så man kan ta emot deg, sen är det bara att gå till en bankomat och ta ut det.
Det är ju ett stort förstås, men då kickar det andra abret in, orkafaktorn har ju som bekant en stor påverkan av ens aktiviteter utav varierad kvalisort. Och är en stor anhängare och fan, av just "Orkafaktor" :lol: :mrgreen:
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
lappen
Donator 2023
Inlägg: 977
Blev medlem: mån maj 16, 2016 23:54
Ort: Kungsbacka/Göteborg

Re: Blacken - Presentation av mig

#320 Inlägg av lappen »

Är det din gamla pärla som är till salu igen? :)

Bild

Skickat från min SM-G991B via Tapatalk

VFR750F RC36 1992
VFR750F RC36 1993
Virago 535 1997 *SÅLD*

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Blacken - Presentation av mig

#321 Inlägg av blacken »

Jovisst är det den, den har blivit en riktig kändis på blocket verkar det som. :D
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Skriv svar