tedman

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
tedman
Donator 2009
Inlägg: 379
Blev medlem: tis okt 17, 2006 20:43
Ort: Åkersberga

tedman

#1 Inlägg av tedman »

Hallå allihop!

Jag har glömt bort att presentera mig själv, men hittills har det ju gått bra ändå :)

Jag är 42 år och bor i Åkersberga, fru och två döttrar 10 o 13.
Man kan väl säga att jag är en återfallsknutte, sista hojen, en XJ 900, såldes mest pga hus (ont om pengar :( ). Nu, 13 år senare, har jag lyckats skrapa ihop en slant igen och suget blev alldeles för stort.
Så med god hjälp av VFR forumet slog jag till på en VFR 800 -99 nu i höstas. Jag har länge gått och snglat på viffern men som sagt saknat medlen.
Nu är abstinensen större än någonsin, körde visserligen hem efter köpet men det var 15 mil i regn +3 grader (burrrrr) så våren får gärna komma tidigt i år.

Siktar på en tur till Norge med svärfar (BMW) i sommar som första mål men vill gärna ner till södra Tyskland, Österrike och Italien också men det blir nog inte förrän barnen är lite större. Hmm, Får nog inte säga barn om 13 åringen, hon blir lätt tjurig då :D

Hojen då? En vanlig viffer med ett Viper slip-on, förre ägaren sa att han hade besiktigat med slip-on så vi får se hur det går i sommar. Bild kommer så småningom.

Ha det!

Tobbe

Användarvisningsbild
Alming
Donator 2007
Inlägg: 396
Blev medlem: tor jun 29, 2006 14:26
Ort: Göteborg

#2 Inlägg av Alming »

Välkommen!
Johan, Honda VFR RC24 -89
*såld 2007 till småland*
http://alming.fotopic.net

Skriv svar