Jonher

Vem är du? Vem är jag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Jonher

#76 Inlägg av Tyrannosaurus »

adrian_vg skrev:
Tyrannosaurus skrev: :lol: Det är inte så att dom är för små än så länge?
Inte om man ska döma efter deras ivriga pekanden och tjoanden varje gång de hör eller ser en motorcykel på gatan, på teven, i min mobil på Blocket-annonserna eller i tidningar och böcker.

Å andra sidan är de lika iviriga om de får se en grävmaskin... :roll:
Jo men sånt börjar dom väl redan med när vid sådär 2-3 år, "brum-brum" är kul. Vänta tills dom blir 10 nånting, då kommer ivrigheten att minska och dom kommer vilja åka istället.

Låter enligt din beskrivning som att du har grabbar. Tjejer brukar i allmänhet inte vara lika intresserade av "brum-brum", fast det finns ju undantag som Jonher ovan. Fast som sagt, vid 10 år är det inte "brum-brum" längre, utan då är det åka som gäller.

Så ge dig till tåls Adrian, det kommer nog och dom kommer nog vilja åka mer än vad du vill 8)
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Råttis
Donator 2016
Inlägg: 944
Blev medlem: lör jun 19, 2010 18:16
Ort: Eslöv

Re: Jonher

#77 Inlägg av Råttis »

hmmm

Min minsta snart 4 gillar traktorer och lastbilar, min äldsta på 6 väntar bara så hon kan nå ner till fotpinnarna för att kunna åka med.

/Råttis

Användarvisningsbild
adrian_vg
Moderator VFR-Forum
Inlägg: 14482
Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Jonher

#78 Inlägg av adrian_vg »

Tyrannosaurus skrev:Jo men sånt börjar dom väl redan med när vid sådär 2-3 år, "brum-brum" är kul. Vänta tills dom blir 10 nånting, då kommer ivrigheten att minska och dom kommer vilja åka istället.

Låter enligt din beskrivning som att du har grabbar. Tjejer brukar i allmänhet inte vara lika intresserade av "brum-brum", fast det finns ju undantag som Jonher ovan. Fast som sagt, vid 10 år är det inte "brum-brum" längre, utan då är det åka som gäller.

Så ge dig till tåls Adrian, det kommer nog och dom kommer nog vilja åka mer än vad du vill 8)
Jag är sååå tålmodig. ;)

Korrekt iaf, två pojkar på lite drygt två resp tre år.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Skriv svar