Sida 3 av 3
Postat: lör mar 15, 2008 22:45
av adrian_vg
Henning skrev:Det här med tre burkar börjar bli en röd tråd för mig...
Ähum... Hur märker man att den går på bara tre cyllar? Det var enkelt på min bumse när man liksom kände när den gick på bara en (taskg bensin i Tjeckien...), men när man har fyra?? Hörs det?
Postat: lör mar 15, 2008 23:06
av Henning
Istället för att låta RrRrRrRrRrRr som en VFR låter lät den rrRrrRrrRrrRrrR
Lättast är att köra den varm och med en blomspruta fukta krökarna. Den som förblir blöt är inte igång.
/H
Postat: lör mar 15, 2008 23:52
av adrian_vg
Henning skrev:Istället för att låta RrRrRrRrRrRr som en VFR låter lät den rrRrrRrrRrrRrrR
Jösses...
Men jag tror jag förstår vad du menar. Ljudet blir inte riktigt regelbundet, eller hur?
Henning skrev:Lättast är att köra den varm och med en blomspruta fukta krökarna. Den som förblir blöt är inte igång.
/H
Lo-tech är bra.
Tack för tipset!
Postat: fre maj 22, 2009 09:09
av Tommy Gsson
Grattis på namnsdagen Henning, har du en VFR på gång nu när det vankas flygfälts åka?
Postat: mån aug 31, 2009 09:01
av Conkers
Hej Henning...!
Vad blev det för framdäck?
Har också en '86:a och ska beställa ny framdäck. Bakpå sitter en ny Michelin Macadam, tänkt att köpa en 110/90 V16 Macadam fram.... men dom verkar lite svårt att hitta!!!
Tips?
Conk. <--- aka Mike.