Sida 3 av 3

Postat: lör mar 15, 2008 22:45
av adrian_vg
Henning skrev:Det här med tre burkar börjar bli en röd tråd för mig... ;)
Ähum... Hur märker man att den går på bara tre cyllar? Det var enkelt på min bumse när man liksom kände när den gick på bara en (taskg bensin i Tjeckien...), men när man har fyra?? Hörs det?

Postat: lör mar 15, 2008 23:06
av Henning
Istället för att låta RrRrRrRrRrRr som en VFR låter lät den rrRrrRrrRrrRrrR ;)

Lättast är att köra den varm och med en blomspruta fukta krökarna. Den som förblir blöt är inte igång.

/H

Postat: lör mar 15, 2008 23:52
av adrian_vg
Henning skrev:Istället för att låta RrRrRrRrRrRr som en VFR låter lät den rrRrrRrrRrrRrrR ;)
Jösses... :roll: Men jag tror jag förstår vad du menar. Ljudet blir inte riktigt regelbundet, eller hur?
Henning skrev:Lättast är att köra den varm och med en blomspruta fukta krökarna. Den som förblir blöt är inte igång.

/H


Lo-tech är bra. :D Tack för tipset!

Postat: fre maj 22, 2009 09:09
av Tommy Gsson
Grattis på namnsdagen Henning, har du en VFR på gång nu när det vankas flygfälts åka? :headbang

Postat: mån aug 31, 2009 09:01
av Conkers
Hej Henning...!

Vad blev det för framdäck?

Har också en '86:a och ska beställa ny framdäck. Bakpå sitter en ny Michelin Macadam, tänkt att köpa en 110/90 V16 Macadam fram.... men dom verkar lite svårt att hitta!!!

Tips?

Conk. <--- aka Mike.