Trådskaparen ångrade sig ?

Här postar du dina bilder & filmer på veeferrer

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Inlägg: 3238
Blev medlem: tor jan 31, 2008 11:47
Ort: Gullestad, Vikbolandet
Kontakt:

#16 Inlägg av tersan »

skyfly skrev:
tersan skrev:Dagens roligaste tråd, helt klart...

Nån som vet vilket spel klippet är hämtat ifrån? Det vore kul med nåt bra hojspel till PCn, har mest bilspel idag.
Ingen aning om det stämmer men detta var vad jag hittade om spelet:
Superbike road challenge!! italian game!!!
Game is "touris trophy" by "polyphony digital" i.e making of grand tourismo for the playstation 2 format
Jo, jag såg de inläggen. Men det är ju två olika spel... tänkte om nån visste exakt, eller kanske kan tipsa om nåt annat bra hojspel? Gärna med VFR-anknytning, förstås :wink:
VFR750F -92, grön

Invalido

#17 Inlägg av Invalido »

2009 vfr http://www.youtube.com/watch?v=pdTkqWPZGmQ kanske är annimerad..jag vet inte

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#18 Inlägg av Tyrannosaurus »

En smygtitt... Den ligger på nätet men är inte länkad än (kommer vid nästa uppdatering).

Varning, innan du klickar på länken! Tänk på att för mycket dräggel kan leda till kortslutning i tangentbordet :lol:

Nya VFR där F:et inte betyder "Four" utan "Five" :P

Den översta är en tekning, men inte resten...
Senast redigerad av Tyrannosaurus den tor maj 07, 2020 13:09, redigerad totalt 1 gånger.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
apex
Donator 2008
Inlägg: 637
Blev medlem: ons mar 28, 2007 22:22
Ort: Linköping

#19 Inlägg av apex »

Mumma... fast den gula och röda ser inte speciellt lika ut...motorkåpor, sving m m.
VFR800 FIX 1999
"Best motorcycle in the World"

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#20 Inlägg av Tyrannosaurus »

apex skrev:Mumma... fast den gula och röda ser inte speciellt lika ut...motorkåpor, sving m m.
Jo men den gula är en teckning (kan vara en prototyp, svårt att säga eftersom teckningarna är så jävla bra nu för tiden med dirverse program som Photoshop mm.)

Den röda finns i verkligheten och är körbar... Om man heter Michael Doohan vill säga :D
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Trådskaparen ångrade sig ?

#21 Inlägg av Tyrannosaurus »

EdSmith skrev:2020 Isle of Man TT har avbrutits. Väntade på detta farligaste tävlingsspel i världen.
Det kan ju bero på corona eftersom det är en gigantisk folkfest trots att det är en individuell sport och ingen laggrej där man puttar, buffar och byter svett med varandra.

Sen är det ju sant att det brukar gå åt minst en förare varje år på ön. För att köra det racet måste samtliga hjärnceller vara ovänner med varandra. Köra i 300 märlor på smala bygator med hus, murar, staket, lyktstolpar, stenar, träd mm. alldeles intill vägen, nä tack!
Nu skulle jag iofs kunna tänka mig det eftersom jag inte har nåt att förlora.

PS/ Jag har uppdaterat länken ovan i mitt inlägg från 21 feb 2008, 01:33, så den funkar igen om nån vill gå in och kolla lite prototyper.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Trådskaparen ångrade sig ?

#22 Inlägg av blacken »

måste samtliga hjärnceller vara ovänner med varandra.
Det är dom ändå ju. :lol:
öra i 300 märlor på smala bygator med hus, murar, staket, lyktstolpar, stenar, träd mm. alldeles intill vägen, nä tack!
Man behöver ju inte gasa i 300 blås, man kan ju vara försiktig och prova att köra långsammare, typ 295 knyck...
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Skriv svar