Trådskaparen ångrade sig ?

Här postar du dina bilder & filmer på veeferrer

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Invalido

Trådskaparen ångrade sig ?

#1 Inlägg av Invalido »

:D
Senast redigerad av Invalido den lör mar 08, 2008 22:50, redigerad totalt 1 gånger.

Användarvisningsbild
Magnus E
Donator 2008
Inlägg: 96
Blev medlem: tor aug 03, 2006 19:05
Ort: Vänersborg

#2 Inlägg av Magnus E »

Synd bara att länk nr 2 är en annimering!

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008
Inlägg: 925
Blev medlem: fre jan 19, 2007 12:01
Ort: Haninge - VFR 750 RC36

#3 Inlägg av elias »

Magnus E skrev:Synd bara att länk nr 2 är en annimering!
Det måste den vara, den kraften finns då inte i min 750.... :)
Bild

Invalido

#4 Inlägg av Invalido »

:D
Senast redigerad av Invalido den lör mar 08, 2008 22:50, redigerad totalt 1 gånger.

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008
Inlägg: 925
Blev medlem: fre jan 19, 2007 12:01
Ort: Haninge - VFR 750 RC36

#5 Inlägg av elias »

Ja upp på bakbjulet är inga problem. Sätter man sig lite längre bak så kan jag power wheela både på ettan och tvåan .... trean med lite vilja. Sen blir det trögare.. men det kan vara jag som är kass med! 8)

Dock flänger den inte upp som polarens Fireblade. :?
Bild

Invalido

#6 Inlägg av Invalido »

elias skrev:Ja upp på bakbjulet är inga problem. Sätter man sig lite längre bak så kan jag power wheela både på ettan och tvåan .... trean med lite vilja. Sen blir det trögare.. men det kan vara jag som är kass med! 8)

Dock flänger den inte upp som polarens Fireblade. :?
ja jag ska inte påstå att jag kan slanga :P e kass...vist det ser märkligt ut på på filmen...men det kan ju va turbo...i vilket fall ser det fräckt ut..men inte så fräckt om man ska köpa nya kåpor eller ligga på sjukan bara för att man ska va fräck

Användarvisningsbild
Magnus E
Donator 2008
Inlägg: 96
Blev medlem: tor aug 03, 2006 19:05
Ort: Vänersborg

#7 Inlägg av Magnus E »

Det är ingen turbo :!: det är inte ens en riktig gubbe eller hoj! gjort i en dator alltihop :idea:

Invalido

#8 Inlägg av Invalido »

:D
Senast redigerad av Invalido den lör mar 08, 2008 22:50, redigerad totalt 1 gånger.

Användarvisningsbild
Magnus E
Donator 2008
Inlägg: 96
Blev medlem: tor aug 03, 2006 19:05
Ort: Vänersborg

#9 Inlägg av Magnus E »

Nejdå! önskar bara att dom gick så på riktigt!

Invalido

#10 Inlägg av Invalido »

så du menar att när ja sitter på knutstorp o tittar när det kör vfr800 på bana o christian kör som en riktig idiot..o hojen går som fan på banan när han kör så är det inte på riktigt?? christian är kanske till och med ett annat namn för molgan?? tvivlar med lite gran på klippet men inget är omöjligt när det gäller vfr :wink:

Användarvisningsbild
Magnus E
Donator 2008
Inlägg: 96
Blev medlem: tor aug 03, 2006 19:05
Ort: Vänersborg

#11 Inlägg av Magnus E »

Vet inte vem Christian är, men jag tvivlar inte på att med rätt chafför är det mesta möjligt med en vfr

Invalido

#12 Inlägg av Invalido »

Magnus E skrev:Vet inte vem Christian är, men jag tvivlar nte på att med rätt chafför är det mesta möjligt med en vfr
själv e jag ny i gemet o har mycket mycket kvar att lära..har sett folk göra både det ena o andra med vfr o andra mod som jag inte i min fantasi trodde var möjligt.. beträffande klippet så har jag inte en aning men tyckte det va ett fräckt klipp...finns fler som är typ som det fast med bättre kvallitet.

skyfly
Donator 2010
Inlägg: 313
Blev medlem: sön apr 15, 2007 20:29
Ort: Eslöv, VFR 800 -99

#13 Inlägg av skyfly »

Invalido skrev:så du menar att när ja sitter på knutstorp o tittar när det kör vfr800 på bana o christian kör som en riktig idiot..o hojen går som fan på banan när han kör så är det inte på riktigt?? christian är kanske till och med ett annat namn för molgan?? tvivlar med lite gran på klippet men inget är omöjligt när det gäller vfr :wink:
Nu börjar det bli riktig sporthoj attityd i tråden. :wink:

Användarvisningsbild
tersan
Donator 2021
Inlägg: 3238
Blev medlem: tor jan 31, 2008 11:47
Ort: Gullestad, Vikbolandet
Kontakt:

#14 Inlägg av tersan »

Dagens roligaste tråd, helt klart...

Nån som vet vilket spel klippet är hämtat ifrån? Det vore kul med nåt bra hojspel till PCn, har mest bilspel idag.
VFR750F -92, grön

skyfly
Donator 2010
Inlägg: 313
Blev medlem: sön apr 15, 2007 20:29
Ort: Eslöv, VFR 800 -99

#15 Inlägg av skyfly »

tersan skrev:Dagens roligaste tråd, helt klart...

Nån som vet vilket spel klippet är hämtat ifrån? Det vore kul med nåt bra hojspel till PCn, har mest bilspel idag.
Ingen aning om det stämmer men detta var vad jag hittade om spelet:
Superbike road challenge!! italian game!!!
Game is "touris trophy" by "polyphony digital" i.e making of grand tourismo for the playstation 2 format

Skriv svar