Träffpanorama

Här postar du dina bilder & filmer på veeferrer

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Träffpanorama

#16 Inlägg av Tyrannosaurus »

Conseal skrev:Mina bilder är gjorda av 3 exponeringar... strusen var ett h-e för den envisades med att röra på sig hela tiden...
Undrade just vad det var för udda VFR-fåglar mitt i collaget :wink:
Tänkte först att det var EU-fåglar - EMU:er som en polare i Skåne hade tidigare och när vi gick runt ibland dom så började en att hacka på min Colaburk som jag höll i, för den var ju blank.

Jag var i Virserum på Dacketräffen och representerade med både VFR-forumtröja och Sabmag-väst. Samtalade även en del med en ägare av en VFR1200 och informerade om forumet så vi får se om han dyker upp. Samt umgicks en del med GalneTysken och hans tjej, båda på VF1100C (V65 Magna).

Hasse, lägg näst års Nordic VF/R Meet helgen efter Dacketräffen i Virserum så slipper man välja. För den träffen i Virserums stadspark med ca. 600 hojar, över 1000 personer, 5 meter till badsjö, 100 meter till matbutik, marknadshelg, ett antal liveband, i år tributband till Whitesnake och Kizz, förra året ACDC (Ballbreakers), nästa år 30-årsjubileum med Gud vet vilka band missar jag ogärna (Knutters har ju släppt upp pausknappen, så vem vet vad som händer, men man kan ju hoppas).
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
M@rtini
Donator 2023
Inlägg: 876
Blev medlem: tor jul 22, 2010 00:56
Ort: Dalby

Re: Träffpanorama

#17 Inlägg av M@rtini »

Tyrannosaurus skrev:Hasse, lägg näst års Nordic VF/R Meet helgen efter Dacketräffen i Virserum så slipper man välja.
Hej Robban, tror nästa års träff kommer ligga en vecka senare (tyckte det pratades om det i alla fall). Den får du inte missa, då är det ju 5 års jubileum.
Tror en del redan har börjat planera så smått.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90

Stamkund hos:
Lillemans MC Lund!

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Träffpanorama

#18 Inlägg av Tyrannosaurus »

M@rtini skrev:
Tyrannosaurus skrev:Hasse, lägg näst års Nordic VF/R Meet helgen efter Dacketräffen i Virserum så slipper man välja.
Hej Robban, tror nästa års träff kommer ligga en vecka senare (tyckte det pratades om det i alla fall). Den får du inte missa, då är det ju 5 års jubileum.
Tror en del redan har börjat planera så smått.
Perfa, då ska jag vara med och om allt går bra så kommer både jag och mrs på varsin VF.
Vi syns väl på Helmer om knappt 1½ vecka? :D
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
M@rtini
Donator 2023
Inlägg: 876
Blev medlem: tor jul 22, 2010 00:56
Ort: Dalby

Re: Träffpanorama

#19 Inlägg av M@rtini »

Tyrannosaurus skrev:Vi syns väl på Helmer om knappt 1½ vecka? :D
Klart vi gör, du vet väl att det tjuvstartar redan på torsdagen så det är ju nästan bara en vecka kvar.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90

Stamkund hos:
Lillemans MC Lund!

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Träffpanorama

#20 Inlägg av Tyrannosaurus »

M@rtini skrev:
Tyrannosaurus skrev:Vi syns väl på Helmer om knappt 1½ vecka? :D
Klart vi gör, du vet väl att det tjuvstartar redan på torsdagen så det är ju nästan bara en vecka kvar.
Klart jag vet :D
Träffade Kurtan i Virserum, han hotade med att komma redan på tisdag eller onsdag :lol:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Ajax
Donator 2013
Inlägg: 604
Blev medlem: sön feb 07, 2010 22:51
Ort: Årsta

Re: Träffpanorama

#21 Inlägg av Ajax »

Jag tycker nog att strutsen i mitten av ena panoramat är misstänkt likt Karlsson, och strutsen lite till höger är definitivt Robert. Mig lurar ni inte!
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme

Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

Re: Träffpanorama

#22 Inlägg av HondaHasse »

M@rtini skrev:
Tyrannosaurus skrev:Hasse, lägg näst års Nordic VF/R Meet helgen efter Dacketräffen i Virserum så slipper man välja.
Hej Robban, tror nästa års träff kommer ligga en vecka senare (tyckte det pratades om det i alla fall). Den får du inte missa, då är det ju 5 års jubileum.
Tror en del redan har börjat planera så smått.
Nästa års träff inträffar förhoppningsvis den 9 augusti 2013 kl. 16:00 till den 11 augusti 2013 kl. 12:00, ska bara få bekräftat bokningen på Viffertorp från ägarna!

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Skriv svar