Min VFR -90

Här postar du dina bilder & filmer på veeferrer

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
ducceman
Medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: tor maj 11, 2017 17:18

Min VFR -90

#1 Inlägg av ducceman »

Hittade till sist en lågmilare av i mitt tycke den snyggaste varianten av Viffer.
DSC_0079.JPG
DSC_0079.JPG (252.85 KiB) Visad 6922 gånger

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Min VFR -90

#2 Inlägg av Tyrannosaurus »

ducceman skrev:Hittade till sist en lågmilare av i mitt tycke den snyggaste varianten av Viffer.
Håller med och det verkar vara riktigt fint skick på den. Men har du putsat soffan med Armor All? :wink: Om så, försöka gnida bort det annars kommer du halka av soffan när du sätter dig :wink:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Min VFR -90

#3 Inlägg av blacken »

Snygg, men som storödlan säger se upp med soffan, kan bli en intressant färd annars, när kurvorna sätter in. :lol:
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
ducceman
Medlem
Inlägg: 4
Blev medlem: tor maj 11, 2017 17:18

Re: Min VFR -90

#4 Inlägg av ducceman »

Haha....ser farligare ut än vad det är. Fick ett råd av en gammal tapserare/sadelmakare att smörja in gammal torr vinyl med olivolja och det har jag gjort precis innan bilden togs. Träcker in och mjukar upp vinylen och smiter inte av sig det minsta. För övrigt, tack för positiv respons på min bild :D

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Min VFR -90

#5 Inlägg av Tyrannosaurus »

ducceman skrev:Haha....ser farligare ut än vad det är. Fick ett råd av en gammal tapserare/sadelmakare att smörja in gammal torr vinyl med olivolja och det har jag gjort precis innan bilden togs. Träcker in och mjukar upp vinylen och smiter inte av sig det minsta. För övrigt, tack för positiv respons på min bild :D
Ok, på köpet får du då också byxbaken på skinnstället impregnerad samtidigt :wink:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar