"Riksdagars" fritidsaktiviteter

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

"Riksdagars" fritidsaktiviteter

#1 Inlägg av blacken »

Tänkte bara fråga om det är fler som har riksdagar" med egen "fritidsaktivitet"? Jag spelar på ett internetlir som en sorts långtråkighets spel, min riksdag fick se det och började att testa det. Nu så är det i princip bara det som gäller, hon kommer hem från baxet, vi småsnackar lite, fixar käk, och sedan så är hon "borta" resten av kvällen. Liasom så gott som all hennes fria tid så sitter hon där och snackar med dom andra i liret över "skypen".

Jag föreslog att vi kanske skulle hänga på till VFR träffen i Norge, tvärstopp!, frågade om vi skulle haka på den eventuella resan till "Pythagoras mueèt i vår, nee osv, osv. Är det någon annan här som har en liknande "vardag"?
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
Ajax
Donator 2013
Inlägg: 604
Blev medlem: sön feb 07, 2010 22:51
Ort: Årsta

Re: "Riksdagars" fritidsaktiviteter

#2 Inlägg av Ajax »

Nix, snarare tvärtom. Så fort jag frågar om hon ska med på mc-åkning så är det bara ett stort leende på läpparna och ett JA! :) Älskar det!
VFR 750 F - Red racetouring edition - Michelin Pilot Power, Stålomspunnet, Pretech 6-kolvsok, Öhlins-dämpare, K&N -filter, NWS-hugger, Titax-grepp, Scott-oiler, handtagsvärme

Användarvisningsbild
Donner
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 3228
Blev medlem: mån aug 27, 2007 17:34
Ort: Landskrona

Re: "Riksdagars" fritidsaktiviteter

#3 Inlägg av Donner »

Nja men ett liknande "problem". Innan hade jag en laptop och när jag skulle byta till en ny så ville ju tanten också ha en bärbar dator....jättesmidigt ju tyckte hon. Innan har hon suttit vid den stationära som är inne i en trång klädkammare, typ 10min åt gången. Nu däremot är den som fastklistrad på hennes lår, det skall kollas såna där playkanaler TV4 tex, serier, facebook ja allt mellan himmel o jord.
Jag är också ganska mycket vid datorn men fixar o grejar med annat också....hon är fastklistrad haha. Fast jag ser inte det som ett större problem faktiskt. :lol:

Edit: Joo hon har ALLTID lurar på sig så vill man henne nåt så får man gapa så grannen hör :shock:
_______________________________________
VFR 800FI-01 "Movistar edition" *SÅLD*
CBF1000A brukshojen *SÅLD*
Kör husbil numera

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: "Riksdagars" fritidsaktiviteter

#4 Inlägg av Tyrannosaurus »

Min regering har redan bestämt sig för att köpa hoj och jag försöker leda in henne på en VF1100C som hon tycker verkar asball man kanske lite för stor. Så det kanske blir en VF750C till att börja med :D

Hojkort finns redan, men eftersom det var ett tag sen hon körde så har jag föreslagit ett par lektioner på körskola vilket föll i mycket god jord och det är redan inplanerat fram i april eller nåt.

Sen återstår det att se om jag kommer att kunna köra hoj i år, annars lär man väl få bli följebil :(
Nejnejnej :cCry: JAG VILL KÖRA HOJ, HÖR DU DET KROPP :evil: !
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
adrian_vg
Moderator VFR-Forum
Inlägg: 14482
Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: "Riksdagars" fritidsaktiviteter

#5 Inlägg av adrian_vg »

Donner skrev:Edit: Joo hon har ALLTID lurar på sig så vill man henne nåt så får man gapa så grannen hör :shock:
Fruns Youtube-surfning tar mycket bandbredd när jag ska ladda ner nåt... Och så dessa hörlurar hon fick i julklapp förrförra julen - samma syndrom som Donners frus. :roll:

Vad gäller spelande är det annars mest jag som hoggar teven (och xboxen) i vardagsrummet. Vi spelade tidigare Lego Star Wars co-op, men det blev lite gräl emellanåt... Need for Speed provade vi också, men hon skulle bara krocka med alla andra, och mig, så det gick inget vidare. :*)
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!

Skriv svar