Dumstridigt!! men roligt =)

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Råttis
Donator 2016
Inlägg: 944
Blev medlem: lör jun 19, 2010 18:16
Ort: Eslöv

Dumstridigt!! men roligt =)

#1 Inlägg av Råttis »

Jaha!

Idag eller rättare sagt fredagen var en omtumlande dag som gjorde att jag tog Tjuven ut på en kvällstur.

Tänkte, får köra Krika (Rättstavat??) ==> Stenestad ==> Ljungbyhed (För de som inte vet så är det en av de fina vägarna vid de första Vifferträffer) kvällstid.

Visst det kördes inte i DTT men i (R)TTT. Roligt att köra en kurvig sträcka kvälls/nattetid. Där träffade jag på både bilar som körde och andra bilar som såg mysko ut när de stod stilla vid vägkanten. Såg ett och annat djurliv. Inga incidenter hände men det blev lite kallt på vissa ställen typ +3 grader men roligt att uppleva vägarna nattetid. Det gav en hel annan känsla att köra.

Ha det gött och kör lugnt....

/Råttis

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Dumstridigt!! men roligt =)

#2 Inlägg av Tyrannosaurus »

Påminner lite om när vi körde Boge på natten på 70- och 80-talet för då var det ju mindre trafik så man kunde gasa mer åså såg man ju ljuset om det kom möten på långt håll så kunde skära kurvorna mer.

Jisses vad galen man var, konstigt att man överlevde den tiden, och jag var ändå inte alls den värsta.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar