Nej, inte ännu... Men blir lite kluven till att köpa beggad. Men skall kolla med skroten här i stanadrian_vg skrev:Kollar med mc-demontarna då?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Nej, inte ännu... Men blir lite kluven till att köpa beggad. Men skall kolla med skroten här i stanadrian_vg skrev:Kollar med mc-demontarna då?
Hehe, jo jag tänkte på detsamma när jag satt och lade upp bilderna. Men nu så var det nog ingen fara, slet rätt mycket i hojen för att känna att de kändes stabilt. Det gick bra!adrian_vg skrev:Om du inte också säkrar i hjulen längst ner mot marken åt andra hållet kommer hojen i värsta fall att kunna glida av plankan och lägga sig på sidan!
lappen skrev:Hehe, jo jag tänkte på detsamma när jag satt och lade upp bilderna. Men nu så var det nog ingen fara, slet rätt mycket i hojen för att känna att de kändes stabilt. Det gick bra!adrian_vg skrev:Om du inte också säkrar i hjulen längst ner mot marken åt andra hållet kommer hojen i värsta fall att kunna glida av plankan och lägga sig på sidan!
Startmotorrelaterat för min del. Hade för ett tag sen gett mig på terminalanslutningen på startmotorn för att byta ut fastrostade bultar. Bar sig inte bättre än att den svarta plastbiten som sitter innanför startmotorkåpan sprack vid försök till demontering. Tillverkade då en kopia i skärbrädeplast som fick ersätta originalet då den inte finns som enskild reservdel. Snålheten ni vet..lappen skrev: Bra att sökfunktion finns!Ungefär samma problem har jag. Oftast startar den finfint, men ibland, och oftast då jag stannat efter att ha kört, så slirar/rasslar det bara. Har hittills alltid fått igång den med startknappen. Blir till att titta på videos nedan då i helgen