Nej, men du är rätt stor... Med storlek kommer styrka. Och ansvar. Eller nåt sånt, precis som Spindelmannan.Tommy Gsson skrev:Jag la ner den själv och jag är inte hulken.Tyrannosaurus skrev: Ditt "nerlägg" verkade vara smidigt, 2-3 hjälps åt att lägga ner hojen lite fint så blir det inga skador.
T.
Startmotorproblem
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Inlägg: 4433
- Blev medlem: tor mar 22, 2007 13:15
- Ort: S-tälje
- Kontakt:
Ööööööh Stor och stor .. lite lång kanske men .....adrian_vg skrev:Nej, men du är rätt stor... Med storlek kommer styrka. Och ansvar. Eller nåt sånt, precis som Spindelmannan.Tommy Gsson skrev:Jag la ner den själv och jag är inte hulken.Tyrannosaurus skrev: Ditt "nerlägg" verkade vara smidigt, 2-3 hjälps åt att lägga ner hojen lite fint så blir det inga skador.
T.
På avstånd är allt vackert
VFR800FA -02 ABS & BMW G650GS
Yamaha TT350 *såld*
VTR1000F -03 *inbytt*
VFR800FI -99 *krashad*
VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
VFR800FA -02 ABS & BMW G650GS
Yamaha TT350 *såld*
VTR1000F -03 *inbytt*
VFR800FI -99 *krashad*
VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Tänk på att jag själv med nöd och näppe kommer upp i 173cm över markytan. För mig är merparten av Sveriges manliga befolkning stor.Conseal skrev:Ööööööh Stor och stor .. lite lång kanske men .....
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Re: startmotorproblem
Tänkte lyfta denna gamla tråd. Kanske hjälper man någon stackars vifferägare. Mina startproblem har varit borta i över ett år så jag vågar mig på ett slutligt konstaterande.
Det hjälpte inte att byta startmotorkoppling, drev till startmotorkoppling. Bytte även relät, strömkabeln till startmotorn, kol till startmotorn utan förbättring. Det som löste problemet var byte av startmotorn! Kanske överslag i lindningarna eller nåt.
Måste småle lite när jag i efterhand ser vilken träffande rubrik jag valde till denna tråd.
Fick lära mig hur en startmotorkoppling fungerar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det hjälpte inte att byta startmotorkoppling, drev till startmotorkoppling. Bytte även relät, strömkabeln till startmotorn, kol till startmotorn utan förbättring. Det som löste problemet var byte av startmotorn! Kanske överslag i lindningarna eller nåt.
Måste småle lite när jag i efterhand ser vilken träffande rubrik jag valde till denna tråd.
Fick lära mig hur en startmotorkoppling fungerar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Startmotorproblem
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!