Återförsäljare av dynojet kit i sverige

Hepco-Becker, Yoshimura, Goodridge eller Powerbronze? Här snackar vi tillbehör!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Honda-aspirant
Medlem
Inlägg: 36
Blev medlem: lör mar 28, 2009 20:59

Återförsäljare av dynojet kit i sverige

#1 Inlägg av Honda-aspirant »

Tjenare, jag börjar bli lite fundersam, är sugen på ett nytt luftfilter samt avgasrör till hojen. Ljuddämpare har jag hittat som jag skulle kunna tänkas använda, men då måste jag snickra till några böjar med svetsen. Har hittat återförsäljare i England som erbjuder dynojet kit samt k&n filter. Men, jag får ingen respons från dom så här i semestertider dessutom verkar det lite bökigt att beställa därifrån.
Jag undrar således om det är någon som har koll på någon stans i Dverige där jag skulle kunna hitta luftfilter och dynojet kit till en 89:a?
Honda VFR 750 F - 89

Användarvisningsbild
Göingen
Donator 2021
Inlägg: 789
Blev medlem: tis mar 13, 2007 19:24
Ort: Immeln

Re: Återförsäljare av dynojet kit i sverige

#2 Inlägg av Göingen »

Honda-aspirant skrev:Tjenare, jag börjar bli lite fundersam, är sugen på ett nytt luftfilter samt avgasrör till hojen. Ljuddämpare har jag hittat som jag skulle kunna tänkas använda, men då måste jag snickra till några böjar med svetsen. Har hittat återförsäljare i England som erbjuder dynojet kit samt k&n filter. Men, jag får ingen respons från dom så här i semestertider dessutom verkar det lite bökigt att beställa därifrån.
Jag undrar således om det är någon som har koll på någon stans i Dverige där jag skulle kunna hitta luftfilter och dynojet kit till en 89:a?
Kolla på http://www.motospeed.com/handlare.asp?kategori=20
Motospeed är generalagenten för dessa grejor i Sverige
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan

Skriv svar