Hamburgare på Daltons

Träffa och gasa ifrån andra VFR-åkare!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Brother Wolf
Donator 2009
Inlägg: 723
Blev medlem: sön feb 04, 2007 20:04
Ort: Stockholm

#31 Inlägg av Brother Wolf »

Sun is shining, here we go, to the Daltons we go :D

BW
VFR800 Röd Vtec 2007
------------------------------
Halvgalen människa i en helgalen värld!!

Användarvisningsbild
Kungfuu
Donator 2009
Inlägg: 153
Blev medlem: fre aug 29, 2008 22:49
Ort: Sthlm

#32 Inlägg av Kungfuu »

Satan, det här missade jag helt att skriva upp... hoppas ni har/hade trevligt
VFR800Fi -98 #svart#

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#33 Inlägg av Tyrannosaurus »

Kul tillställning men tyvärr ont om folk. Jag stannade kvar till ca. 23.30 och hann med att få smaka på lammet och bli hundbiten. Ingen större skada skedd förutom en reva i brallorna och en liten hudskrapa på låret, tyvärr var det en polare som ägde hundfan annars hade jag drämt till kräket ordentligt för bitska byrackor har jag inte mycket till övers för :evil:

Bristen på folk beror på att det kan ta tid att etablera en ny fest/träff bland mc-folk. Det har varit försök tidigare med Stockholmsträffen, Solskensträffen och några till. Den enda som har blivit något och överlevt är Huddinge MCK:s Helmerträffen som firar 20-års jubileum nästa år och klubben firar 25 år i år.

För att etablera en ny träff är ett av grundkraven att klubbens medlemmar själva är ute och visar upp sig på andra träffar. Detta har Huddinge gjort och klubben har, eller har iaf haft ett antal träffrävar som har varit runt på ett stort antal träffar under många år. En av dessa är undertecknad :mrgreen:

Minst lika viktig men ändå steg två är bra arrangemang och organiserat som gör att besökarna vill komma tillbaka år efter år och även rekommenderar andra. En träff som har blivit etablerad kommer bli efterfrågad och är svårdödad. Skulle Huddinge lägga ner sin träff så skulle många reagera besvikelse. Det går även att döda en träff genom att organisatören missköter den på ett eller annat sätt. En träff som mötte detta öde var Fuskträffen i Mora genom att bl.a. sälja ljummen mikrovärmd pyttipanna och enbart folköl för alltför högt pris och när man påtalar det försvara sig med att det är mycket dyrare om man går på krogen inne i stan :roll:
Att man sen auktionerade :?: träffmärkena gjorde inte saken bättre.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar