Umeå med omnejd juni 2007

Träffa och gasa ifrån andra VFR-åkare!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Lt.Dan
Medlem
Inlägg: 247
Blev medlem: tis jun 27, 2006 14:04
Ort: Vännäs

Umeå med omnejd juni 2007

#1 Inlägg av Lt.Dan »

Här kan vi "Norrlänningar" skriva en rad när vi skall ut och åka.

Wikipedia: "Norrlänningar avser personer
härstammande från eller bosatta i Norrland." :wink:

En fika på "Kajen" någon kväll... kanske.

Eller varför inte en Photo Shoot och "maila" bilderna till Henning :wink:
VFR800-06 Svart, Hornet 600FS-01 Svart

Användarvisningsbild
JohanL
Donator 2008
Inlägg: 121
Blev medlem: mån jul 10, 2006 21:22
Ort: Örnsköldsvik

Har tänkt på samma sak.

#2 Inlägg av JohanL »

Det är dags att hitta på något lite mer norrut än alla "Skåne" träffar. :roll:
(Söder om Gävle)

Har tänkt på detta med, men då jag haft lite problem hojen så har det inte blivit av. Lite problem med slitna nålar och någon :evil: som inte borde ha skruvat i motorcykeln, förstört bla nålar när dom skruvat. Så har det varit dåligt med hojåka ett par veckor pga reservdelar o dyligt. :evil:
Nu efter att ha varit i fler delar än på många år så börjar det ta sig. I helgen efter lite ånjutande av dragracing i sundsvall, så satt jag ihop och körde lite även om sista nya delarna enligt uppgift ska anlända underveckan. Sen är det bara lite finjustering så då är det bara att åka.

Jag är gärna med på något men för min del så är det helger eller möjligen vardagkväll som gäller i Juni. Kanske inte midsommarafton eller midsommardagen men annars något bra förslag på tur ? tid ?
Det finns ju skapliga vägar i felera riktningar så man undviker E4 och dyliga tråkigheter.

Tror säkert man kan få med sig lite andra hoj åkare även om det är hög andel som inte förstått att det är bättre med VFR.

Jag har lite däck jag "måste" köra slut på. Så jag kan byta och känna att det var dags. Behöver däck som stoppar 200-300mil inför semestern...
/Johan

Skriv svar