En VFR träff till + Midsommar

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

En VFR träff till + Midsommar

#1 Inlägg av Tyrannosaurus »

Jag såg att VFR klubben i Danmark ska ha en träff i Sverige den 5-8 juni.
[img]http://www.vfr.dk/Portals/0/Pages/Forside/Bannere/Træf2008%20banner%20180x130%20px.jpg[/img]
http://www.vfr.dk

Men det framgår inte var utan när man klickar på bilden kommer man bara till deras forum. Men det går nog att ta reda på. En inte helt okvalifiserad gissning är väl södra Sverige någonstans. Vi hade ju ett par danskar på "andra dejten" så svenskar borde väl vara välkomna på deras träff :D

Sen tänkte jag redan nu flagga lite för midsommarträffen, Masträffen i Borlänge http://www.mckt.se/mastraffen.htm
För var ska man fira äkta svensk hojåkarmidsommar om inte i Dalarna? 8)

Jag kommer antagligen min vana trogen vara där rätt tidigt och camperar ihop med Huddinge MCK.

För dom som inte har varit på mc-träff förr. Placeringen är förvisso ofta klubbvis, men det är inget krav utan man kan lägga sig där man känner för och där det verkar ligga enstaka personer. Känner man någon från en klubb så är det heller inget hinder att man blir inbjuden att placera sig bland dom.

Så det är inget H-A läger: "Vem fan är du och vad fan gör du här?" :wink: Sånt finns inte på vanliga mc-träffar.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Invalido

#2 Inlägg av Invalido »

honda hasse är ju med i den danska vfrklubben med så han vet säkert

Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

#3 Inlägg av HondaHasse »

Invalido skrev:honda hasse är ju med i den danska vfrklubben med så han vet säkert
Japp! Det är jag som håller i träffen. Tyvärr är det bara för medlemmar i Danska VFR-klubben. Om ni vill komma och hälsa på oss så är ni naturligtvis välkommna. Vi finns på "Barnens Paradis". Det ligger på Söderåsen. Om ni kör från Bjuv mot Stenestad så ligger det på vänster sida några km från Stenestad. Finns skylt "VFR Träff 2008" strax innan ni kommer dit. Kom på fredagen i så fall för då är det folk där hela dan, på lördagen kör vi en runda i Skåne.
Kan kanske tänka mig att hålla en liknande träff för både danska och svenska klubben till ett annat år om intresse finns.

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Användarvisningsbild
GreenGiant
Medlem
Inlägg: 64
Blev medlem: ons maj 14, 2008 10:08
Ort: Höganäs

#4 Inlägg av GreenGiant »

HondaHasse skrev:
Invalido skrev:honda hasse är ju med i den danska vfrklubben med så han vet säkert
Japp! Det är jag som håller i träffen. Tyvärr är det bara för medlemmar i Danska VFR-klubben. Om ni vill komma och hälsa på oss så är ni naturligtvis välkommna. Vi finns på "Barnens Paradis". Det ligger på Söderåsen. Om ni kör från Bjuv mot Stenestad så ligger det på vänster sida några km från Stenestad. Finns skylt "VFR Träff 2008" strax innan ni kommer dit. Kom på fredagen i så fall för då är det folk där hela dan, på lördagen kör vi en runda i Skåne.
Kan kanske tänka mig att hålla en liknande träff för både danska och svenska klubben till ett annat år om intresse finns.
Det skulle vara mkt intressant tycker jag, dock har jag ingen vfr än utan bara en vf men dock en V4 :wink:
Men till nästa år så kan det vara mkt intressant iom att det är ganska nära hem :D

//GG
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

#5 Inlägg av Tyrannosaurus »

GreenGiant skrev:dock har jag ingen vfr än utan bara en vf men dock en V4 :wink:
Se där, då är man inte ensam VF-åkare på VFR-Forum längre :D
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
GreenGiant
Medlem
Inlägg: 64
Blev medlem: ons maj 14, 2008 10:08
Ort: Höganäs

#6 Inlägg av GreenGiant »

Tyrannosaurus skrev:
GreenGiant skrev:dock har jag ingen vfr än utan bara en vf men dock en V4 :wink:
Se där, då är man inte ensam VF-åkare på VFR-Forum längre :D
Nope Your are not alone :D

//GG
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec

Användarvisningsbild
interceptor
Medlem
Inlägg: 89
Blev medlem: sön jul 15, 2007 21:34

var där

#7 Inlägg av interceptor »

var o hälsade på broderlandets vfrklubb när dom var här nu.
trevliga människor allihopa.
det måste vara något med vfr som gör folk glada i allmänhet.
tog några foto o ska se om jag kan klura ut hur man laddar upp dom.
vrooooooooom
lars
Totalt 1 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 0 gäster.

Registrerade användare online: interceptor

Användarvisningsbild
interceptor
Medlem
Inlägg: 89
Blev medlem: sön jul 15, 2007 21:34

#8 Inlägg av interceptor »

BildBildBildBild
Bild
Totalt 1 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 0 gäster.

Registrerade användare online: interceptor

Användarvisningsbild
interceptor
Medlem
Inlägg: 89
Blev medlem: sön jul 15, 2007 21:34

#9 Inlägg av interceptor »

BildBildBildBild
Bild
Totalt 1 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 0 gäster.

Registrerade användare online: interceptor

Invalido

#10 Inlägg av Invalido »

ett par bilder från den danska vfrklubben på besök i skåne där jag hjälpte hondahasse med körningen.
mycket trevligt!



Bild
Bild
Bild

Skriv svar