Bikedagarna 25-26 april

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
kennet
Donator 2008
Inlägg: 523
Blev medlem: mån apr 09, 2007 12:21
Ort: Uddevalla

Bikedagarna 25-26 april

#1 Inlägg av kennet »

Utan hoj tyvärr

T-PWR
Medlem
Inlägg: 80
Blev medlem: tis sep 09, 2008 14:55
Ort: Smålandsstenar

#2 Inlägg av T-PWR »

Jepp, ska dit med ett par polare men vi tar bil dit..

Mvh. Mathias
Honda VFR 750 -97
Opel Astra Turbo Cab -02
Saab 900 Aero -88
Saab 900 TurboS Cab -91
Saab 96 -65
Dodge Stealth R/T TT -92
http://www.garaget.org/T-PWR

Användarvisningsbild
Hexx
Donator 2011
Inlägg: 147
Blev medlem: tor apr 09, 2009 01:52
Ort: Falköping

#3 Inlägg av Hexx »

Jag ska dit om det går att åka mc.... tänker mest på väderleken osv...
Senast redigerad av Hexx den mån apr 20, 2009 01:42, redigerad totalt 1 gånger.
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD


I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....

Proteus
Medlem
Inlägg: 29
Blev medlem: tis jun 27, 2006 13:35
Ort: Vänersborg

#4 Inlägg av Proteus »

Har planerat att dyka upp där...
VFR750F -87
Semper in primis

Användarvisningsbild
kennet
Donator 2008
Inlägg: 523
Blev medlem: mån apr 09, 2007 12:21
Ort: Uddevalla

#5 Inlägg av kennet »

Kul att det kommer några härifån på forumet :) . jag och några till tar hojarna dit om väder finns, ta på er VFR tröjor om ni har så kanske vi syns :D
Utan hoj tyvärr

Användarvisningsbild
Ralsbo
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 202
Blev medlem: fre apr 10, 2009 17:51
Ort: Alingsås
Kontakt:

#6 Inlägg av Ralsbo »

Jag kommer att åka dit på lördag.
Kommer på hojen, för jag ska inte handla några större saker. (tror jag inte i alla fall)
/Sanny

Användarvisningsbild
Ralsbo
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 202
Blev medlem: fre apr 10, 2009 17:51
Ort: Alingsås
Kontakt:

#7 Inlägg av Ralsbo »

Jag (Ralsbo) och Hexx kommer att träffas på Shell i Sollebrunn klockan 11,00-11,30 för vidare färd till Bikedagarna.
Är det någon mer från detta hållet som ska upp och är lite sällskapssjuk så är ni välkomna att stanna till vid Shell och få lite resesällskap.
Ska bli trevligt att träffa Hexx personligen på lördag. Vi har PM:at varandra så mycket nu att det ska bli intressant att träffas med hojarna.
/Sanny

Användarvisningsbild
kennet
Donator 2008
Inlägg: 523
Blev medlem: mån apr 09, 2007 12:21
Ort: Uddevalla

#8 Inlägg av kennet »

Kennet och Patrik Å åker ifrån Uddevalla ifall någon vill haka på imorgon lördag till bike 8)
Utan hoj tyvärr

Användarvisningsbild
kennet
Donator 2008
Inlägg: 523
Blev medlem: mån apr 09, 2007 12:21
Ort: Uddevalla

#9 Inlägg av kennet »

Det var riktigt trevligt på bikedagen med kanonväder och mycket folk. Räknade säkert till 8 viffrar i olika årsmodeller men det fanns säkert fler 8) 8) 8) . Kom en kille direkt och pratade med oss när vi parkerade med en gul viffer -99 som han hade målat i dukatigul, den var skitsnygg.
Vi tog en tur till bikeskroten senare och fyndade lite prylar bla ett gashandtag till min viffer då låspinnen i undre locket var borta och som redan är monterat och klart :P .
Såg även ett hipipe rör högdraget till en 90-93 på krockad hoj om någon behöver med bucklig dämpare.
Utan hoj tyvärr

Användarvisningsbild
Ralsbo
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 202
Blev medlem: fre apr 10, 2009 17:51
Ort: Alingsås
Kontakt:

#10 Inlägg av Ralsbo »

Nu har man kommit in i huset igen efter att fått straffkommendering pga att man for iväg i lördags till Bikedagarna. Många stolphål grävda och många plintar gjutna.
Jag och Hexx träffades i Sollebrunn på förmiddagen och redan från början visade sig Hexx vara en förträfflig människa då han tog fram en termos med kaffe och nybakta bullar. :D
Trevligt att träffa människor i verkligheten som man bara pratat med på forumet.
Vi for upp till Trollhättan och försökte hitta en parkering, fy f..n, va folk det var. Efter att ha parkerat hojarna gick vi runt och kollade läget. Vi såg en del VFR-hojar på parkeringen, men hittade inga med forumtröjor på sig på området, så vi fortsatte själva att ströva omkring.
Hexx fick köpt sig en ny hjälm i alla fall. (Hoppas du får hem den på måndag, som utlovat.)
Efter att ha gått omkring i värmen ett tag fortsatte vi upp till Bikeskroten och kollade om han hade några delar. Där uppe träffade vi 4 st VFR-kompisar som vi tjötade med en stund. Inga aktiva forumbesökare dock. Vi får se om vi övertygade dom om förträffligheten med detta forumet.
Färdigtittade på skroten blev det mer kaffe ur Hexx:ens termos och mer bullar innan vi vände hemåt mot Sollebrunn igen.
En trevlig dag i trevligt sällskap, väl värt ett antal stolphål och plintar som straff. :lol:
Detta får vi göra om igen någon gång Hexx.
Ha de´
/Sanny

Användarvisningsbild
Hexx
Donator 2011
Inlägg: 147
Blev medlem: tor apr 09, 2009 01:52
Ort: Falköping

Bike

#11 Inlägg av Hexx »

Instämmer till fullo med Ralsbo´s rapport.
Verkligen kul att träffa en nisse från forumet IRL.
Sen kunde han vägarna däromkring oxå ... fram till mc-skroten var riktigt trevlig.
Dig (Ralsbo) åker jag gärna ihop med fler ggr.
Sen samma, synd att vi inte hittade någon från Vfr-forum det hade ju varit extra kul, men man kan ju inte få allt =)
Vi råkade ju på massa andra hel trevliga mc-åkare ...vilken skön dag asså.


//Hexx eller Olle
Olle
VFR 800 -11 VINRÖD


I hate strip clubs.. I can't touch her, she can't touch me, I can't touch myself, and i have to give her all my cash.. It just reminds me of the wife.....

Skriv svar