Easy Rider-festivalen.

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
pentti01
Medlem
Inlägg: 181
Blev medlem: lör mar 10, 2012 13:10

Easy Rider-festivalen.

#1 Inlägg av pentti01 »

Vill tipsa om Easy Rider festivalen den 11/8 vid Vegabaren, Haninge. Start 12.00.
Jag funderar på att ställa opp i kategorin: Rat bike . Någon annan som ska dit/ställa opp i någon kategori?
"Var o en blir salig på sin fason "

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Easy Rider-festivalen.

#2 Inlägg av Tyrannosaurus »

Har väl tänkt mig att åka dit, men ställer inte ut. Dels är hojen inte komplett (har tappat bort lite skruvar till underkåpan), dels finns det ingen klass för ombyggd standard och dels vet de flesta ändå inte vad det är :wink:
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Easy Rider-festivalen.

#3 Inlägg av Tyrannosaurus »

pentti01 skrev:Vill tipsa om Easy Rider festivalen den 11/8 vid Vegabaren, Haninge. Start 12.00.
Jag funderar på att ställa opp i kategorin: Rat bike . Någon annan som ska dit/ställa opp i någon kategori?
Var där och tittade efter dig och din hoj men såg dig inte. Vinnare av ratbike-klassen blev en gammal HD i dåligt originalskick, som tydligen enligt Carlo (som var prisutdelare) har vunnit tidigare, så du borde ha tagit det priset om du hade varit där.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar