Vad fasiken ska suga upp ölen då??blacken skrev:Och jordnötterna/chipsen..Maciver skrev:Detsamma, detsamma.blacken skrev:Glad midsommar på er.
Ge nu tusan i sillen så ni kan köra hoj i morgon.
Off-topictråden del 6
Moderator: adrian_vg
Re: Off-topictråden del 6
- HondaHasse
- Donator 2018

- Kontakt:
Håller med!adrian_vg skrev:Dito!blacken skrev:Glad midsommar på er.
VFR 800 Fi -99 GUL
Yamaha XT 660 -92 blå
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Var på Masträffen i Borlänge fr.o.m. i onsdags och hade en väldigt glad midsommar och blev blöt både invärtes och utvärtes speciellt på torsdagen då det var åskregn. I det läget är lycka ett kvalitetstält som håller emot. Det var några andra som hade simbassäng.
Helgen var iaf rätt lyckad, men inte hemkomsten. Återkommer i "Idag hatar jag-tråden".
Helgen var iaf rätt lyckad, men inte hemkomsten. Återkommer i "Idag hatar jag-tråden".
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Tycker faktiskt att det var lite småroligt idag vid mitt besök på den stora svenska hamburgerkedjan. Kom in i full mundering bärandes på hjälmen och beställde burgare, pommes, dricka och glass. Då fick jag frågan "Äter du här eller ska du ta med?". Vad svarar man på sånt? "Ja jag tar med - jag har mugghållare på bågen!"? Alldeles för snäll som jag är sa jag bara att jag äter här...
Yamaha XT1200Z Super Teneré -11
Honda VFR 800Fi -00 // Inbytt
http://www.ram-mount.com/Products/Drink ... fault.aspxBlåviffer skrev:Tycker faktiskt att det var lite småroligt idag vid mitt besök på den stora svenska hamburgerkedjan. Kom in i full mundering bärandes på hjälmen och beställde burgare, pommes, dricka och glass. Då fick jag frågan "Äter du här eller ska du ta med?". Vad svarar man på sånt? "Ja jag tar med - jag har mugghållare på bågen!"? Alldeles för snäll som jag är sa jag bara att jag äter här...
fattas bara att de tillverkar ett fat o ha brickan på
"Bättre än HD"
Finns billigare och närmre: http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Ti ... allare-MC/Seth skrev:http://www.ram-mount.com/Products/Drink ... fault.aspxBlåviffer skrev:Tycker faktiskt att det var lite småroligt idag vid mitt besök på den stora svenska hamburgerkedjan. Kom in i full mundering bärandes på hjälmen och beställde burgare, pommes, dricka och glass. Då fick jag frågan "Äter du här eller ska du ta med?". Vad svarar man på sånt? "Ja jag tar med - jag har mugghållare på bågen!"? Alldeles för snäll som jag är sa jag bara att jag äter här...
Ja det verkar ju oerhört praktisktSeth skrev: http://www.ram-mount.com/Products/Drink ... fault.aspx
jotack. far min har en. fast en kromad spiralhistoria fastskruvadBlåviffer skrev:Ja det verkar ju oerhört praktisktSeth skrev: http://www.ram-mount.com/Products/Drink ... fault.aspx
fattas bara att de tillverkar ett fat o ha brickan påKan tänka mig att det nästan är standardutrustning om man kör Guldvinge...
"Bättre än HD"
Som sagt, inte det minsta förvånad. Fast jag skulle vilja se den guldvingechaufför som löser problemet med att moffa i sig hamburgare, pommes och glass i farten. Eller det kanske jag inte vill. Tror det blir kladdigtSeth skrev:jotack. far min har en. fast en kromad spiralhistoria fastskruvadBlåviffer skrev:Ja det verkar ju oerhört praktisktSeth skrev: http://www.ram-mount.com/Products/Drink ... fault.aspx
fattas bara att de tillverkar ett fat o ha brickan påKan tänka mig att det nästan är standardutrustning om man kör Guldvinge...
Istället för tankväska så får det väll bli "tankbricka" 
HeheMaciver skrev:Istället för tankväska så får det väll bli "tankbricka"
Inte svårt med den lagårdsväggen till ruta framför en. Spec med semestergas så har man garanterat 1 hand ledig :pBlåviffer skrev:Som sagt, inte det minsta förvånad. Fast jag skulle vilja se den guldvingechaufför som löser problemet med att moffa i sig hamburgare, pommes och glass i farten. Eller det kanske jag inte vill. Tror det blir kladdigt
"Bättre än HD"
Ja, du nog har rättSeth skrev:Inte svårt med den lagårdsväggen till ruta framför en. Spec med semestergas så har man garanterat 1 hand ledig :pBlåviffer skrev:Som sagt, inte det minsta förvånad. Fast jag skulle vilja se den guldvingechaufför som löser problemet med att moffa i sig hamburgare, pommes och glass i farten. Eller det kanske jag inte vill. Tror det blir kladdigt
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Semestergas? En guldvinge har väl riktig farthållare? Skulle inte förvåna mig om det finns autopilot eller rentav privatchaufför också... eller en kock som kan fixa till en ordentlig trerätters på det inbyggda köket.Seth skrev:Inte svårt med den lagårdsväggen till ruta framför en. Spec med semestergas så har man garanterat 1 hand ledig :pBlåviffer skrev:Som sagt, inte det minsta förvånad. Fast jag skulle vilja se den guldvingechaufför som löser problemet med att moffa i sig hamburgare, pommes och glass i farten. Eller det kanske jag inte vill. Tror det blir kladdigt
Jag rekommenderar Sporthojstråden "om du kommer först till en goldwing"...
VFR750F -92, grön
- HandLegger
- Medlem
Jag försökte bryta sporthojsåkandet för några år sedan genom att köpa en gl1500 (med farthållare).tersan skrev:Semestergas? En guldvinge har väl riktig farthållare? Skulle inte förvåna mig om det finns autopilot eller rentav privatchaufför också... eller en kock som kan fixa till en ordentlig trerätters på det inbyggda köket.Seth skrev:Inte svårt med den lagårdsväggen till ruta framför en. Spec med semestergas så har man garanterat 1 hand ledig :pBlåviffer skrev:Som sagt, inte det minsta förvånad. Fast jag skulle vilja se den guldvingechaufför som löser problemet med att moffa i sig hamburgare, pommes och glass i farten. Eller det kanske jag inte vill. Tror det blir kladdigt![]()
Jag rekommenderar Sporthojstråden "om du kommer först till en goldwing"...
Jag sålde den efter att ha kommit på mig själv ligga på motorväg i omkörningsfilen med farthållaren på.
Under den (faktiskt behagliga färden) satt jag med armarna i kors och åkte (EJ körde) samtidigt som jag
tittade in i alla bilar jag körde om. Det var INTE MC-åkning.
vfr1200fd