Off-topictråden del9

Här snackar vi om sånt som inte är mc-relaterat såsom film, musik och hemelektronik.

Moderator: adrian_vg

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Off-topictråden del9

#106 Inlägg av Tyrannosaurus »

blacken skrev:Det är visligt att "ha på fötterna" när man yttrar sig offentligt i ett vetenskapligt ämne.
http://klimatsans.com/2019/05/10/baklax ... reenpeace/
Snacka om att bli totalt förnedrad på ett offentligt medium, den näsbrännan torde väl med stor marginal, svida länge och väl på deras "Greenpeace" näsor. Ibland är livet gott att leva :lol:
Precis! "No need to panic - vargen kommer" :lol: :P

Om det nån gång i framtiden möjligen mot förmodan skulle hända nåt med klimatet så kan vi ändå inte påverka det. Däremot kan vi påverka miljön t.ex. luftföroreningar (koldioxid är inte en luftförorening), men den dagen det kanske blir nåt akut miljöproblem (miljö och klimat har inget med varandra att göra) så har miljömupparna ropat "varg" så mycket så ingen kommer längre att tro dom. Snacka om att skjuta sig själva i foten.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#107 Inlägg av blacken »

Kör över fanskapen bara, så kommer dom snart inse att vissa saker leker man inte med.
https://www.expressen.se/motor/trafik/p ... trafiklek/
Fast det får man ju inte föreslå, för dom stackars barnen kan ju inte rå för det.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#108 Inlägg av blacken »

Ord och inga visor, av en riktig vetenskapsman. Undrar hur länge det dröjer innan han får munkavle?
https://www.youtube.com/watch?v=XfDeeo-EE64
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
vroom
Medlem
Inlägg: 416
Blev medlem: lör nov 15, 2014 19:49

Re: Off-topictråden del9

#109 Inlägg av vroom »

blacken skrev:Kör över fanskapen bara, så kommer dom snart inse att vissa saker leker man inte med.
https://www.expressen.se/motor/trafik/p ... trafiklek/
Fast det får man ju inte föreslå, för dom stackars barnen kan ju inte rå för det.
Alternativt stanna och slänga in ungj-n i baksätet för senare konfrontation med "föräldrar".
Honda VFR 750-90 röd
Yamaha XJ600 Diversion-92
Honda VFR 800FI-98 svart
se min hojstatus http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?f=13&t=5892

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#110 Inlägg av blacken »

vroom skrev:
blacken skrev:Kör över fanskapen bara, så kommer dom snart inse att vissa saker leker man inte med.
https://www.expressen.se/motor/trafik/p ... trafiklek/
Fast det får man ju inte föreslå, för dom stackars barnen kan ju inte rå för det.
Alternativt stanna och slänga in ungj-n i baksätet för senare konfrontation med "föräldrar".
Om jag själv eller någon varmt närstående ligger i en ambulans med kritiska skador, eller om min bostad brinner eller någon håller på och drunknar någonstans, så ger alternativ 1 bäst resultat i långa loppet, alternativ 2 tillämpas idag, med ytterst klent resultat.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Off-topictråden del9

#111 Inlägg av Tyrannosaurus »

Jag har blivit hackad och min dator har fått AIDS, buhuuu! :lol: :banana

Det som är lite förvånande är att nollan (för han har noll koll på vad jag har för OS) skriver på nästan felfri svenska för han skriver datum är engelskt vis och jag vet inte om han menar 9 januari eller 1 september. MEn eftersom det står 2019 antar jag att det ska vara 9 januari eftersom 1 september inte har varit än, men man vet aldrig med såna. Dom kanske lever i framtiden :lol:

Frågan om din sinnesfrid.
Jag hälsar Dig!

Jag har dåliga nyheter för dig.
09/01/2019 - På denna dag hackade jag ditt operativsystem och fick full tillgång till ditt konto [min mailadress].
(Om jag skulle jag göra ett sånt hack hade jag skrivit ut lösenordet :twisted: )

Det är värdelöst att ändra lösenordet, min malware avbryter det varje gång.

Hur det var:
I routerns programvara som du var ansluten den dagen var det en sårbarhet.
Jag hackade först den här routern och lade min skadliga kod på den.
När du kom in på Internet installerades min trojan på operativsystemet på din enhet.

Därefter gjorde jag en fullständig dumpning av din skiva (jag har all din adressbok, historik för visning av webbplatser, alla filer, telefonnummer och adresser till alla dina kontakter).

För en månad sedan ville jag låsa din enhet och be om en liten summa pengar.
Men jag tittade på de webbplatser som du regelbundet besöker, och kom till stor glädje av dina favoritresurser.
Jag pratar om webbplatser för vuxna.

Jag vill säga - du är en stor pervert. Du har en otrolig fantasi!

Därefter kom en idé till mig.
Jag gjorde en skärmdump av den intima webbplatsen där du har kul (du vet vad det handlar om, eller hur?).
Jag tog en bild av dig under din underhållning (använder kameran på din enhet). Det visade sig fantastiskt, utan tvivel!
(Vilken kamera? Undrar om han menar den jag inte har? :P )

Jag tror starkt att du inte skulle vilja visa dessa bilder till dina släktingar, vänner eller kollegor.
Jag tror att 664€ är en mycket liten mängd för min tystnad.
Dessutom spenderade jag mycket tid på dig!

Jag accepterar pengar endast i Bitcoins.
Min BTC-plånbok: 1Lz3ELjZ8CPqN1XpPJEc8cQbEHKdVxKqTU

Du vet inte hur man skickar på en Bitcoin plånbok?
Skriv i vilken sökmotor som helst "hur man skickar pengar till btc plånbok".
Det är enklare än att skicka pengar till ett kreditkort!

För betalning har du lite mer än två dagar (exakt 50 timmar).
Oroa dig inte, timern börjar när du öppnar detta brev. Ja, ja .. det har redan börjat!

Efter betalning mina virus och dina smutsiga bilder automatiskt förstörs.
Om jag inte mottar den angivna summan från dig kommer din enhet att blockeras, och alla dina kontakter kommer att få bilder med dina "glädje".

Jag vill att du ska vara försiktig.
- Försök inte hitta och förstöra mitt virus! (Alla dina data har redan laddats upp till en fjärrserver)
- Försök inte kontakta mig (Detta är inte möjligt, avsändarens adress genereras automatiskt)
- Olika säkerhetstjänster hjälper dig inte. formatering av en skiva eller förstöring av en enhet hjälper inte heller, eftersom dina data redan finns på en fjärrserver.

P.S. Jag garanterar dig att jag inte kommer att störa dig igen efter betalning, eftersom du inte är mitt enda offe
Detta är en hacker-kod av hedersförmåga.

Rekommenderar jag dig att använda bra antivirusprogram och uppdatera dem regelbundet (flera gånger om dagen)!

Var inte arg på mig, alla har sitt eget arbete.
Farväl.
tabor05 <m.wandel@menusystem.ch


Jag blev nästan sugen på att svara, men nej. Jag kanske skickar ett svar från nån anonym mailserver.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#112 Inlägg av blacken »

Tyrannosaurus skrev:Jag har blivit hackad och min dator har fått AIDS, buhuuu! :lol: :banana

Det som är lite förvånande är att nollan (för han har noll koll på vad jag har för OS) skriver på nästan felfri svenska för han skriver datum är engelskt vis och jag vet inte om han menar 9 januari eller 1 september. MEn eftersom det står 2019 antar jag att det ska vara 9 januari eftersom 1 september inte har varit än, men man vet aldrig med såna. Dom kanske lever i framtiden :lol:

Frågan om din sinnesfrid.
Jag hälsar Dig!

Jag har dåliga nyheter för dig.
09/01/2019 - På denna dag hackade jag ditt operativsystem och fick full tillgång till ditt konto [min mailadress].
(Om jag skulle jag göra ett sånt hack hade jag skrivit ut lösenordet :twisted: )

Det är värdelöst att ändra lösenordet, min malware avbryter det varje gång.

Hur det var:
I routerns programvara som du var ansluten den dagen var det en sårbarhet.
Jag hackade först den här routern och lade min skadliga kod på den.
När du kom in på Internet installerades min trojan på operativsystemet på din enhet.

Därefter gjorde jag en fullständig dumpning av din skiva (jag har all din adressbok, historik för visning av webbplatser, alla filer, telefonnummer och adresser till alla dina kontakter).

För en månad sedan ville jag låsa din enhet och be om en liten summa pengar.
Men jag tittade på de webbplatser som du regelbundet besöker, och kom till stor glädje av dina favoritresurser.
Jag pratar om webbplatser för vuxna.

Jag vill säga - du är en stor pervert. Du har en otrolig fantasi!

Därefter kom en idé till mig.
Jag gjorde en skärmdump av den intima webbplatsen där du har kul (du vet vad det handlar om, eller hur?).
Jag tog en bild av dig under din underhållning (använder kameran på din enhet). Det visade sig fantastiskt, utan tvivel!
(Vilken kamera? Undrar om han menar den jag inte har? :P )

Jag tror starkt att du inte skulle vilja visa dessa bilder till dina släktingar, vänner eller kollegor.
Jag tror att 664€ är en mycket liten mängd för min tystnad.
Dessutom spenderade jag mycket tid på dig!

Jag accepterar pengar endast i Bitcoins.
Min BTC-plånbok: 1Lz3ELjZ8CPqN1XpPJEc8cQbEHKdVxKqTU

Du vet inte hur man skickar på en Bitcoin plånbok?
Skriv i vilken sökmotor som helst "hur man skickar pengar till btc plånbok".
Det är enklare än att skicka pengar till ett kreditkort!

För betalning har du lite mer än två dagar (exakt 50 timmar).
Oroa dig inte, timern börjar när du öppnar detta brev. Ja, ja .. det har redan börjat!

Efter betalning mina virus och dina smutsiga bilder automatiskt förstörs.
Om jag inte mottar den angivna summan från dig kommer din enhet att blockeras, och alla dina kontakter kommer att få bilder med dina "glädje".

Jag vill att du ska vara försiktig.
- Försök inte hitta och förstöra mitt virus! (Alla dina data har redan laddats upp till en fjärrserver)
- Försök inte kontakta mig (Detta är inte möjligt, avsändarens adress genereras automatiskt)
- Olika säkerhetstjänster hjälper dig inte. formatering av en skiva eller förstöring av en enhet hjälper inte heller, eftersom dina data redan finns på en fjärrserver.

P.S. Jag garanterar dig att jag inte kommer att störa dig igen efter betalning, eftersom du inte är mitt enda offe
Detta är en hacker-kod av hedersförmåga.

Rekommenderar jag dig att använda bra antivirusprogram och uppdatera dem regelbundet (flera gånger om dagen)!

Var inte arg på mig, alla har sitt eget arbete.
Farväl.
tabor05 <m.wandel@menusystem.ch


Jag blev nästan sugen på att svara, men nej. Jag kanske skickar ett svar från nån anonym mailserver.
Du åsså, fick ett liknande för ett tag sedan, bara det att jag inte har en kamera på burken, men sådana detaljer verkar inte störa dylika såskoppar. Det skulle vara kul att kunna spåra upp kräken, och sedan integrera deras tangentbord med deras anleten, eller se hur länge burken/laptoppen kan fungera utan sol.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
lappen
Donator 2023
Inlägg: 977
Blev medlem: mån maj 16, 2016 23:54
Ort: Kungsbacka/Göteborg

Re: Off-topictråden del9

#113 Inlägg av lappen »

Haha, hade fått samma...låg i skräppost-foldern.. :lol: Fast annan mailadress: bastian77 <annasay(at)morion.com
Jag hälsar Dig!

Jag har dåliga nyheter för dig.
09/01/2019 - På denna dag hackade jag ditt operativsystem och fick full tillgång till ditt konto <min mail>

Det är värdelöst att ändra lösenordet, min malware avbryter det varje gång.

Hur det var:
I routerns programvara som du var ansluten den dagen var det en sårbarhet.
Jag hackade först den här routern och lade min skadliga kod på den.
När du kom in på Internet installerades min trojan på operativsystemet på din enhet.

Därefter gjorde jag en fullständig dumpning av din skiva (jag har all din adressbok, historik för visning av webbplatser, alla filer, telefonnummer och adresser till alla dina kontakter).

För en månad sedan ville jag låsa din enhet och be om en liten summa pengar.
Men jag tittade på de webbplatser som du regelbundet besöker, och kom till stor glädje av dina favoritresurser.
Jag pratar om webbplatser för vuxna.

Jag vill säga - du är en stor pervert. Du har en otrolig fantasi!

Därefter kom en idé till mig.
Jag gjorde en skärmdump av den intima webbplatsen där du har kul (du vet vad det handlar om, eller hur?).
Jag tog en bild av dig under din underhållning (använder kameran på din enhet). Det visade sig fantastiskt, utan tvivel!

Jag tror starkt att du inte skulle vilja visa dessa bilder till dina släktingar, vänner eller kollegor.
Jag tror att 634€ är en mycket liten mängd för min tystnad.
Dessutom spenderade jag mycket tid på dig!

Jag accepterar pengar endast i Bitcoins.
Min BTC-plånbok: 1Lz3ELjZ8CPqN1XpPJEc8cQbEHKdVxKqTU

Du vet inte hur man skickar på en Bitcoin plånbok?
Skriv i vilken sökmotor som helst "hur man skickar pengar till btc plånbok".
Det är enklare än att skicka pengar till ett kreditkort!

För betalning har du lite mer än två dagar (exakt 50 timmar).
Oroa dig inte, timern börjar när du öppnar detta brev. Ja, ja .. det har redan börjat!

Efter betalning mina virus och dina smutsiga bilder automatiskt förstörs.
Om jag inte mottar den angivna summan från dig kommer din enhet att blockeras, och alla dina kontakter kommer att få bilder med dina "glädje".

Jag vill att du ska vara försiktig.
- Försök inte hitta och förstöra mitt virus! (Alla dina data har redan laddats upp till en fjärrserver)
- Försök inte kontakta mig (Detta är inte möjligt, avsändarens adress genereras automatiskt)
- Olika säkerhetstjänster hjälper dig inte. formatering av en skiva eller förstöring av en enhet hjälper inte heller, eftersom dina data redan finns på en fjärrserver.

P.S. Jag garanterar dig att jag inte kommer att störa dig igen efter betalning, eftersom du inte är mitt enda offe
Detta är en hacker-kod av hedersförmåga.

Rekommenderar jag dig att använda bra antivirusprogram och uppdatera dem regelbundet (flera gånger om dagen)!

Var inte arg på mig, alla har sitt eget arbete.
Farväl.
VFR750F RC36 1992
VFR750F RC36 1993
Virago 535 1997 *SÅLD*

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Off-topictråden del9

#114 Inlägg av Tyrannosaurus »

blacken skrev:Du åsså, fick ett liknande för ett tag sedan, bara det att jag inte har en kamera på burken, men sådana detaljer verkar inte störa dylika såskoppar. Det skulle vara kul att kunna spåra upp kräken, och sedan integrera deras tangentbord med deras anleten, eller se hur länge burken/laptoppen kan fungera utan sol.
Ja, jag kommer ihåg att du skrev nåt om det. Men tangentbordet ska inte integreras i deras anleten, utan i en helt annan kroppsdel :twisted:

Jag hade mest kul åt mailet. Dels har jag som sagt ingen webbkamera och dels kan ju såskopparna försöka hacka och installera nåt virus i min BSD burk.

Jag tänkte skriva ett lagom elakt svar från nån anonym e-mailadress, ge honom utmärkelsen "Jackass of the day Award", önska honom lycka till i sina försök och fråga honom vad han ska med en massa pengar till nu när jorden ändå snart kommer att gå under om man lyssnar på vår nyaste profet Klimat-Greta (för jag gissar att det är mest ungdomar som håller på med hackningskonster och dom brukar vara mest lättlurade) men sen såg jag detta:
- Försök inte kontakta mig (Detta är inte möjligt, avsändarens adress genereras automatiskt) och insåg att det då antagligen bara blir nån oskyldig stackare som får mitt lagom elaka svar.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#115 Inlägg av blacken »

utan i en helt annan kroppsdel :twisted:
Gissa vad "burken/laptopen klarar sig utan sol" betyder, så det stället är upptaget, :lol:
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#116 Inlägg av blacken »

Dags att utrusta sig med med värmesökande "mark luft missiler", verkar det som.
https://www.expressen.se/tv/livsstil/al ... om-luften/ :lol:
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#117 Inlägg av blacken »

Kanske det var så att snubben som skrev Sveriges grundlagar, extraknäckte som manusförfattare åt BBC. Och blandade ihop det hela litegranna :lol: :lol:

Förr skrattade man åt Pang i Bygget men nu är det hotellets namn inte längre Fawlty Towers utan Sverige. "

Källa: I kommentarsfältet: Dempa Lundquist.
https://www.youtube.com/watch?v=AnEfOXZBRF0
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Off-topictråden del9

#118 Inlägg av Tyrannosaurus »

Snällt "uppror" https://www.youtube.com/watch?v=8zrByuNXezA . Jag skulle snarare kalla det underkastelse av flera anledningar:
1. Det skulle egentligen ha ägt rum förra helgen 11/5. Nähä, farbror pölisen gav inte tillstånd, förlåt då.
2. Deltagarna står på en parkering och skanderar lite snälla ramsor.

Det skulle behövas lite fransmän i Sverige, då skulle några tusen bilister och lastbilsförare få kollektivt motorhaveri i morgonrusningen.

Men inte snälla Svensson. Innan året är slut kommer soppan kosta 20 spänn.
- VI har fått nog, sänk priset nu.
Nästa år 30 spänn.
- VI har fått nog, sänk priset nu.
Året därpå 40 spänn.
- VI har fått nog, sänk priset nu.
Osv.
Undrar vad soppan ska behöva kosta innan folk gör nåt. När hela Sverige står still i minst en vecka, det inte finns mat i butikerna, soptunnor är överfulla, ingen soppa på mackarna, ingen kan ta sig till jobbet, hus brinner ner för att det inte finns soppa i brandbilarna, inga bussar går, inga båtar går, inga flyg går osv. DÅ men inte förr kommer soppaskatten sjunka drastiskt, tro mig.

Men innan dess kommer "svetsaren" gå ut och säga att det är samhällsfarligt.
- Jaha, så tråkigt då. Men tyvärr kommer vi ingenstans utan soppa.

Vi lär komma dit när folk inte längre har råd att bo, äta och framför allt inte att ta sig till jobbet. Verkligheten anropar!
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Användarvisningsbild
blacken
Medlem
Inlägg: 4179
Blev medlem: tor aug 06, 2009 13:42

Re: Off-topictråden del9

#119 Inlägg av blacken »

Är övertygad att problematiken ligger djupare än så,vi är vid en skiljepunkt som antingen är eller inte just nu, problemet är att det svenska folket inte inser vad som är just nu. Allt ligger på sin spets, med allt vad det innebär.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!

Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02

Användarvisningsbild
Tyrannosaurus
Hedersmedlem, Vila I Frid
Inlägg: 4528
Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
Ort: Huddinge, Stockholm
Kontakt:

Re: Off-topictråden del9

#120 Inlägg av Tyrannosaurus »

Lite information som kan vara intressant för hojåkare i största allmänhet och gärna bör spridas till andra forum och communities.

Många hojåkare använder ju som bekant Torshammare eller andra runsmycken. Majoriteten är troligen inte ASA-troende eller ser det som någon slags politiskt ställningstagande, utan har dessa smycken för att man anser att de är snygga eller kanske som någon slags frihets-, Sverige-, rebell- eller gemensamhetssymbol, ungefär som en klubbväst även utan att behöva tillhöra s.k. 1%- eller SBM-klubbar.
Utan det rör sig oftast om helt vanliga hojåkare och medlemmar i SMC-klubbar som använder dessa smycken.

Men nu har vår "käre" justitieminister Morgan Johansson slagit sig ordentligt och fått för sig att det är hets- och hatsymboler eftersom även nazister råkar använda dessa och vill därför förbjuda användandet av desamma med straffansvar.
Förvisso står ingen och faller med en Torshammare, men detta kan vara en början till totalitarism och vad blir nästa steg?
Ska mc-klubbar förbjudas eftersom HA kallar sig mc-klubb?
Ska motorcyklar i största allmänhet förbjudas p.g.a. samma sak?

Jag har fått information om att Nordiska ASA-samfundet som är helt opolitiskt och ser runor ur ett religiöst perspektiv har startat en namninsamling mot detta och planerar även en en protest fredag 24 maj kl. 14.00 som kommer att utgå från Slottsbacken och därefter gå gemensamt till Mynttorget kl. 15.00 där tal kommer att hållas och hoppas att någon möter dem för att ta emot namninsamlingen på plats.

Det här är förvisso med ganska kort varsel, men den som vill kan ju skriva på namninsamlingen och/eller ta sig dit. Även om man inte hinner så tror jag nog att det kommer bli fler samlingar om inte idiotin snarast hamnar i runda arkivet där det hör hemma.

https://asa-samfundet.se/runkampen
https://www.facebook.com/events/407641426453505
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Bild
Bild

Skriv svar