burnis skrev:o det var ett j-a liv efter det.Tror ej de fick tag i han.
Det var nog en j-a tur för honom för på tal om gammalt inlägg så hade nog den fan inte blivit gammal eller äldre
På tal om snorungar som lever farligt på mc-träffar. På midsommar -06 var den några som var inne i tält på träffplatsen och snodde pengar och prylar, bl.a. en digital systemkamera för 15,000.
Ungjävlarna hade tur som tokiga för en polare såg när dom höll på att lastar i bagageutrymmet under soffan på sin moppe, men då stöld på en mc-träff inte är det första man tänker på så reagerade han inte nämnvärt.
Tur som tokiga ja... Det är en av dom snällaste och trevligaste polarna jag har, men akta're när han blir arg och sätter fart på sina 150 kg. Som jag brukar säga, jag har aldrig sett så mycket kunna sätta så hög fart på så kort tid

. Det som hade varit kvar av dom hade fått springa gatlopp.
Dagen efter rådde det milt uttryckt lynchstämning och det spred sig till stan och till ungarnas morsa som började se syner av gravstenar, hittade stöldgodset och gick till polisen och lämpade av alltihop. Så i stort sett allt kom till rätta.
Det sista jag hörde är att det tydligen var någon rättegång, polarna har både namn och personnummer på snorungarna så dom lär nog inte visa sig på någon mc-träff mer.