wargen skrev:Har fundera på detta, och en fireblade, väldigt fin maskin, men inte ens sugen om jag fick en, ingen vmotor, men allvarligt funderat på att låna på huset om dom släpper en v4 1000. du har hål i huvet sa min fru...
Jag frågade min fru om vi måste skaffa barn, innan jag tog ett lån för att köpa svartviffern.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
wargen skrev:Har fundera på detta, och en fireblade, väldigt fin maskin, men inte ens sugen om jag fick en, ingen vmotor, men allvarligt funderat på att låna på huset om dom släpper en v4 1000. du har hål i huvet sa min fru...
Jag frågade min fru om vi måste skaffa barn, innan jag tog ett lån för att köpa svartviffern.
Ett barn kostar ca 1miljon tills dom flyttar hemifrån, många hojar blir det.
T.
Tommy Gsson skrev:Ett barn kostar ca 1miljon tills dom flyttar hemifrån, många hojar blir det.
Ett lån på ca 40kkr var en i sammanhanget en spottstyver jmfm vad man får ut av användandet av hojen sen.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!