Attans, det visste jag inte. Tänkte köpa ett öppet filter till min.. behöver ställa om förgasarna lite, smäller nog som det är nu. Du har inte bra koll annars på någon som kan det där med förgasare?fbkforever skrev:Var på BIKE idag och beställde service på hojen, 50% rabatt på arbetet vid bokning denna helgen. Skall besiktiga den i april så det var lika bra. Fan va sugen man är nu.
Var är ni?
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Re: Service
- fbkforever
- Donator 2010
Re: Service
Nej tyvärr. Men det är fortfarnde 20% rabatt på arbetet om du bokar tid under februari. Lågsäsongspris.elias skrev:Attans, det visste jag inte. Tänkte köpa ett öppet filter till min.. behöver ställa om förgasarna lite, smäller nog som det är nu. Du har inte bra koll annars på någon som kan det där med förgasare?fbkforever skrev:Var på BIKE idag och beställde service på hojen, 50% rabatt på arbetet vid bokning denna helgen. Skall besiktiga den i april så det var lika bra. Fan va sugen man är nu.
VFR750F-90 såld!
Blev ju schysst det där, men kör du med tillfälligt monterad reflex till besiktningen eller???Donner skrev:Hej kolla denna bilden, man kan få en skymt av hur skylten är monterad.Anders skrev:Mycket spänd på att få se vad du hittat på med skylten! Baken på -87 är mest -80-tal på hela hojen. ...gillar dock lyset.
Har även monterat fälgstripes.
Var ute o körde idag 3/2....kallt men gott. +3 grader.
http://www.sporthoj.com/galleri/?do=visabild&id=64341
-86 The original and best
Öhh reflex ja....just det. Får väl montera en sån oxå en dag.ahlisboy skrev:Blev ju schysst det där, men kör du med tillfälligt monterad reflex till besiktningen eller???Donner skrev:Hej kolla denna bilden, man kan få en skymt av hur skylten är monterad.Anders skrev:Mycket spänd på att få se vad du hittat på med skylten! Baken på -87 är mest -80-tal på hela hojen. ...gillar dock lyset.
Har även monterat fälgstripes.
Var ute o körde idag 3/2....kallt men gott. +3 grader.
http://www.sporthoj.com/galleri/?do=visabild&id=64341
Måste bara hitta en bra plats att ha den på

Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera