Conseal skrev:En röd v-tec alternerade position med en orange dito mellan bilarna på essingeleden runt 16:20 i eftermiddags. Vet att en av dem finns här på forumet men den andra ??? Någon?
Conseal skrev:En röd v-tec alternerade position med en orange dito mellan bilarna på essingeleden runt 16:20 i eftermiddags. Vet att en av dem finns här på forumet men den andra ??? Någon?
Var och köpte vinterdäck till fruns Vrak70 igår i Uppsala-Uller.
Sprang oväntat på en röd VFR800 gen 98-01 på Gustav Kjellbergs väg.
Var det nån härifrån kanske?
Var en liten improviserad mc-parkering under en genomfart. Fanns också en skoter och nåt slags kromat härke bland alla trampcyklarna.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Vit RC- 36 på väg in i Kvarntorpskorset när jag svängde mot Örebro. Jag kom från "högen " och hade plåtat konstverk. Det var fint väder så bäst att passa på.
Kanske fel tråd med tanke på att den var parkerad och verkar bo där den står, så jag vet inte hur mycket info man bör skriva? RC46 tror jag det är, röd, Göteborg. Väldigt brett, men taskigt att skylta med nån annans hoj vart den är parkerad.
Kanske får kolla regnumret imorn och skicka ett sms till ägaren med forumlänken
"In a serious motorcycle accident you can be hurt or killed or even hurt AND killed. Remember! If you are killed you won't be able to fix your motorcycle." - uncyclopedia
VFR 750 -97
VFR 750 -93 *s
DR 650 -94 *s
GSXR 750 -99 *s
RG 125 F -92 *s
Nån här som jobbar på Volvo? Stod en fin 93a, röd, parkerad utanför en av entréerna på Volvo Torslanda
"In a serious motorcycle accident you can be hurt or killed or even hurt AND killed. Remember! If you are killed you won't be able to fix your motorcycle." - uncyclopedia
VFR 750 -97
VFR 750 -93 *s
DR 650 -94 *s
GSXR 750 -99 *s
RG 125 F -92 *s
Såg en viffer jubilemsmodell med Bagster-fodral på tanken, utanför Karolinska Institutets bibliotek igår.
Är det någon härifrån?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Mötte en svart Gen5 med väskor när jag åkte ifrån jobbet igår i Karlstad vid ca 15.30.
Hojar jag ägt:
HD Sportster
HD Superglide
HD Wideglide
HD Nightrod
HD Nighttrain
Chopper
HD Nightrod special
Yamaha YZF 1000
HD Nightrod
Honda CB 1300
Yamaha XJ 900
Honda VFR 800
Honda CBR 1100XX Super Blackbird(nuvarande)