Han och jag måste nog bättra på vår relation.
Nu när man är husägare och betalar värme och skottar. Tror du inte att denna förbannade varma vinter helt plötsligt ska förvandlas till iskall.
I dag mot eftermiddagen kommer det ner snö och sen blir det svinkallt hela veckan.
Nåja jag kan ju i vilket fall glädjas över att jag kunnde köra den ena hojen mellan dom olika garagen.
Murphy
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Murphy
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Re: Murphy
Murphy ingår i konceptet. Väntas bara tills pannan säger upp bekantskapen just när det är som kallastQwerty skrev:Han och jag måste nog bättra på vår relation.
Nu när man är husägare och betalar värme och skottar. Tror du inte att denna förbannade varma vinter helt plötsligt ska förvandlas till iskall.
I dag mot eftermiddagen kommer det ner snö och sen blir det svinkallt hela veckan.

Har du den andra hojen (V65:an) kvar eller sålde du den?Nåja jag kan ju i vilket fall glädjas över att jag kunnde köra den ena hojen mellan dom olika garagen.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65an?
Har ju min gammel gixxer och sedan i våras en Viffer.
Jag hade en gammal Boldor eller rättare sagt brukade pappas gamla som reservhoj medans jag och Jim höll på med gixxern.
Har ju min gammel gixxer och sedan i våras en Viffer.
Jag hade en gammal Boldor eller rättare sagt brukade pappas gamla som reservhoj medans jag och Jim höll på med gixxern.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Aha! Jag misstog nog dig för Göran som också kör 800Fi, bor i Nacka och åtminstone tidigare hade en V65 Sabre i originalskick.
Men han känner nog inte Jim, "so it makes sence"
Men han känner nog inte Jim, "so it makes sence"

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal