Ehhh dom siffrorna hänvisar till ägarens ålder, inte respektive "Bettans"Hur menar du? Skulle jag inte kunna omteckna min 92:a? Den går ju under +20 års gruppen...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Ehhh dom siffrorna hänvisar till ägarens ålder, inte respektive "Bettans"Hur menar du? Skulle jag inte kunna omteckna min 92:a? Den går ju under +20 års gruppen...
blacken skrev:Ehhh dom siffrorna hänvisar till ägarens ålder, inte respektive "Bettans"Hur menar du? Skulle jag inte kunna omteckna min 92:a? Den går ju under +20 års gruppen...
Ursäkta sent svar men tyckte att det saknades svar här. Jag är ju lite färgad då jag haft en VFR750F -91 men nu kör en VFR800FI-98. Jag upplever att 800:n med sitt insprut är mycket starkare än den gamla. Svarar också snabbare på gasen. Hade lite svårt med ergonomin på 98:an tills jag fått på styrhöjare.lappen skrev:antingen RC36-2 (750) eller 800 (RC46) innan Vtec.
Hur stor skillnad, om nån, är det åkmässigt/ergonomi mellan dessa? Motormässigt? Här skiljer det väl en del då den förra har gasare och den senare insprut.