Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Dags för lite vinterrapporter!
Morgonens händelser i korthet.
* Dominatrixen var lite trög i starten efter en natt i åtta minusgrader. Gick igång efter tre tre-fyra övertalningförsök. Jag ber att få tacka alla eventuella gudar som lyssnade samt säljaren som hade den goda smaken att sälja mig en vinterhoj med elstart!
* Styrlagret var mycket oväntat inte fruset!
* Främre bromsoket gillar inte minusgrader och fryser på så att bromsen ligger på. Man får ta i för kung och fosterland för att baxa runt hojen. Blev bättre när värmen från de påliggande beläggen tinade upp skiten.
* Måste höja tomgången lite grann. Optimalt också ställa förgasaren på lite fetare blandning. Nån som vet hur man gör? Jag kan bara mappa mc-motorer med en dator...
* Endurodubb i framdäcket rockar stenhårt i föret som är nu i Uppsala!! Kändes skönt att kunna bromsa ordentligt fram som vanligt. Banzai!! * Mittendubb bak. Fick ett tips om att bara skruva i dubb på vardera sidan om mitten i backdäcket samt reglera greppet med lufttrycket. Sagt och gjort, inga dubbar i mitten, men väl på sidorna. Lufttrycket gick inte att mäta i fredags, så var väl lågt nog antar jag.
Så här blev det, före och efter: Morgonens test efter ca fem meters körning avslöjar att mittendubbarna ska så in i bomben på igen. Fastnar man på ett mesigt litet farthinder och det bara spinner bak är det inte tillräckligt med dubb i drivhjulet.
Jag kommer högaktnings- och respektfullt att ignorera hur eventuella mc-bud i Stockholm dubbar sina däck. Det funkar inte i Uppsala.
Se Youtubeklippet nedan för den pinsamma händelsen med farthindret.
https://youtu.be/tJ2vzJP6I4A
Morgonens händelser i korthet.
* Dominatrixen var lite trög i starten efter en natt i åtta minusgrader. Gick igång efter tre tre-fyra övertalningförsök. Jag ber att få tacka alla eventuella gudar som lyssnade samt säljaren som hade den goda smaken att sälja mig en vinterhoj med elstart!
* Styrlagret var mycket oväntat inte fruset!
* Främre bromsoket gillar inte minusgrader och fryser på så att bromsen ligger på. Man får ta i för kung och fosterland för att baxa runt hojen. Blev bättre när värmen från de påliggande beläggen tinade upp skiten.
* Måste höja tomgången lite grann. Optimalt också ställa förgasaren på lite fetare blandning. Nån som vet hur man gör? Jag kan bara mappa mc-motorer med en dator...
* Endurodubb i framdäcket rockar stenhårt i föret som är nu i Uppsala!! Kändes skönt att kunna bromsa ordentligt fram som vanligt. Banzai!! * Mittendubb bak. Fick ett tips om att bara skruva i dubb på vardera sidan om mitten i backdäcket samt reglera greppet med lufttrycket. Sagt och gjort, inga dubbar i mitten, men väl på sidorna. Lufttrycket gick inte att mäta i fredags, så var väl lågt nog antar jag.
Så här blev det, före och efter: Morgonens test efter ca fem meters körning avslöjar att mittendubbarna ska så in i bomben på igen. Fastnar man på ett mesigt litet farthinder och det bara spinner bak är det inte tillräckligt med dubb i drivhjulet.
Jag kommer högaktnings- och respektfullt att ignorera hur eventuella mc-bud i Stockholm dubbar sina däck. Det funkar inte i Uppsala.
Se Youtubeklippet nedan för den pinsamma händelsen med farthindret.
https://youtu.be/tJ2vzJP6I4A
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Snöpligt Fast du kan ju prova och fisa ut lite mera luft ur osten, det kan vara så att det fortfarande är för hårt så att sidodubbarna inte når ner till asfalten. Men den låter gott tycker jag, på knasarn har du en skruv som petar upp trotteln, förmodligen lite snett nedåt någonstans i dom lägre regionerna av knasarhuset, kan även sitta rakt in i trottelhusets nederkant. Det bör/kan finnas en skruv till som justerar bränsle/luft. Ska du ändra såsblandningen så får du med all sannolikhet byta munstyckena inne i knasarn.
Och ta isär bromsoken, och gör rent dom ORDENTLIGT! Samt använd smörja som inte binder vatten eller inte tål värme/köld kombination.
Om knasarn har en flödarknapp så använd den, tändning av, full mutter på spjället, och trampa runt knotan bestämt en eller två gånger, om inte så full choke och trampa/veva runt med öppet spjäll. Sedan full choke (släpp rullen) tändning på, starta. Brukar vara ett bra recept för att få iskalla järnhästar att vilja trava ut ur stallet på morgnarna..
Ps: Mera filmer med tidiga vinterfärder efterlyses..Ds.
Och ta isär bromsoken, och gör rent dom ORDENTLIGT! Samt använd smörja som inte binder vatten eller inte tål värme/köld kombination.
Om knasarn har en flödarknapp så använd den, tändning av, full mutter på spjället, och trampa runt knotan bestämt en eller två gånger, om inte så full choke och trampa/veva runt med öppet spjäll. Sedan full choke (släpp rullen) tändning på, starta. Brukar vara ett bra recept för att få iskalla järnhästar att vilja trava ut ur stallet på morgnarna..
Ps: Mera filmer med tidiga vinterfärder efterlyses..Ds.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Är inte helt säker på att jag har luft kvar att släppa ut. Tryckmätaren gjorde inget utslag i fredags. Å andra sidan var det en manuell Biltema-mätare med plaststicka...blacken skrev: Snöpligt Fast du kan ju prova och fisa ut lite mera luft ur osten, det kan vara så att det fortfarande är för hårt så att sidodubbarna inte når ner till asfalten.
Måste kolla med en mackmätare också, för säkerhets skull.
1,5 bar ska det iaf vara enl ägarhandboken. Siktar på ca 1,2-1,4. Tar 0,1 i taget.
Syntes nån sorts vridmutter på en slang på ena sidan av gasaren. Måste kolla servicemanualen igen.blacken skrev:Men den låter gott tycker jag, på knasarn har du en skruv som petar upp trotteln, förmodligen lite snett nedåt någonstans i dom lägre regionerna av knasarhuset, kan även sitta rakt in i trottelhusets nederkant. Det bör/kan finnas en skruv till som justerar bränsle/luft.
Räcker det inte att göra som på moppen, och börja höja nålen ett steg?blacken skrev:Ska du ändra såsblandningen så får du med all sannolikhet byta munstyckena inne i knasarn.
Till våren. Har ingen lokal juh!blacken skrev:Och ta isär bromsoken, och gör rent dom ORDENTLIGT! Samt använd smörja som inte binder vatten eller inte tål värme/köld kombination.
Dommmien har en CV-förgasaren tror jag. Dessa brukar mig veterligen inte ha flödarknappar. Det är lite 40-tal över flödarknappar.blacken skrev:Om knasarn har en flödarknapp så använd den, tändning av, full mutter på spjället, och trampa runt knotan bestämt en eller två gånger, om inte så full choke och trampa/veva runt med öppet spjäll. Sedan full choke (släpp rullen) tändning på, starta. Brukar vara ett bra recept för att få iskalla järnhästar att vilja trava ut ur stallet på morgnarna..
Brukar kicka runt några gånger först när, det är så här kallt. Blir inte lika jobbigt på batteriet.
Har dock glömt bort full gas. Tack för påminnelsen!
Kommer nog.blacken skrev:Ps: Mera filmer med tidiga vinterfärder efterlyses..Ds.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Aha, samma som på Viffer då, ett "slangvred" som påverkar tomgången.Syntes nån sorts vridmutter på en slang på ena sidan av gasaren. Måste kolla servicemanualen igen.
Den optionen brukar inte finnas på nålen i CV knasare.Räcker det inte att göra som på moppen, och börja höja nålen ett steg?
Va? du har ju vardags rummet, köket, sovrum,mm,mm..Till våren. Har ingen lokal juh!
Kanske du kanske ha nytta utav..
http://www.slideshare.net/cipi505/honda ... ice-manual
Djädra Adrian, nu vart man ju sugen ju...
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Just det, den hade ju så också, bara längre slang!blacken skrev:Aha, samma som på Viffer då, ett "slangvred" som påverkar tomgången.
Ah. Det ska ju inte vara enkelt...Den optionen brukar inte finnas på nålen i CV knasare.
Är det enkelt att byta munstycke. Antar att det är huvudmunstycket man pillar på?
Fru Vg hade invändningar redan när jag tog in Edwin i hallen för några år sen för att inte frysa under akutmeket mitt i vintern.Va? du har ju vardags rummet, köket, sovrum,mm,mm..
Nu har jag också två "hjälpredor" jag måste hålla borta med längsta spärrskaftet innan de pillar på nåt sensitivt...
Ser bekant ut. Ska kolla i den.Kanske du kanske ha nytta utav..
http://www.slideshare.net/cipi505/honda ... ice-manual
Jag beklagar.Djädra Adrian, nu vart man ju sugen ju...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Den bland annat, men knarren är ju byggd för olika klimat samma med knasaren, förmodligen så skulle en ordentlig översyn och rengöring avhjälpa problemet med snål såsning vid kallt ute. Har för mig att det sitter tempkompensatorjusteringsmojick i knasaren någonstans, den kanske åsså har afasi..Antar att det är huvudmunstycket man pillar på?
Jojo, tror jag vad jag vill om att du gör, antagligen så njuter du i fulla drag över vetskapen, att du totalt har pajjat min vardag ..Jag beklagar.
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
En enkel fix är väl att hälla i en flaska injektor-cleaner och se om det hjälper nåt.blacken skrev:Den bland annat, men knarren är ju byggd för olika klimat samma med knasaren, förmodligen så skulle en ordentlig översyn och rengöring avhjälpa problemet med snål såsning vid kallt ute. Har för mig att det sitter tempkompensatorjusteringsmojick i knasaren någonstans, den kanske åsså har afasi..
Hade bra framgång med rengöraren på svärmors skoter som stått okörd sen 2012 eller nåt sånt.
Jojo, tror jag vad jag vill om att du gör, antagligen så njuter du i fulla drag över vetskapen, att du totalt har pajjat min vardag ..
STRIKE!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 4528
- Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
- Ort: Huddinge, Stockholm
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Va? Vad är det för fru du har som inte låter dig ta in pärlan?adrian_vg skrev:Fru Vg hade invändningar redan när jag tog in Edwin i hallen för några år sen för att inte frysa under akutmeket mitt i vintern.blacken skrev:Va? du har ju vardags rummet, köket, sovrum,mm,mm..
Visst är det underbart med barnNu har jag också två "hjälpredor" jag måste hålla borta med längsta spärrskaftet innan de pillar på nåt sensitivt...
Tror inte det finns nåt sånt i CV-knasare, utan det är munstycke, nål, flotör, spjäll, trottel, membran och det är i stort sett allt.blacken skrev:Den bland annat, men knarren är ju byggd för olika klimat samma med knasaren, förmodligen så skulle en ordentlig översyn och rengöring avhjälpa problemet med snål såsning vid kallt ute. Har för mig att det sitter tempkompensatorjusteringsmojick i knasaren någonstans, den kanske åsså har afasi..
Det är ganska lättmeckat, speciellt när det bra är en till skillnad mot en viss "ödla" som har fyra med kylare framför och ram ovanför. Lättmeckat så det förslår - Inte!.
Det är inte i vägen, men du ska nog inte slå i en hel flaska som är avsedd för en 60-liters biltank såvida du inte vill att hojen ska förvandlas till ett ånglokadrian_vg skrev:En enkel fix är väl att hälla i en flaska injektor-cleaner och se om det hjälper nåt.
Det gör inget om man överdoserar lite. I min hojtank (23 liter) slog jag vill tillfälle i en 1/2 flaska och det funkade bra. Men Dominatorn har väl mindre tank, så förslagsvis kanske en 1/3 flaska. Det som blir över kan du antingen spara eller hälla i familjebilen.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Det fanns temperaturkompensator på Volvo och Saabs cv knasare i allafall, fast hojknasare räknar dom kanske inte med att köras i Svenska vinterförhållanden. Dvs riktig vinter, med riktigt manlig Vikingakyla..Tror inte det finns nåt sånt i CV-knasare,
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 4528
- Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
- Ort: Huddinge, Stockholm
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Hojknasare är också mycket enklare uppbyggda än bildito som har en massa slangar till höger och vänster, ERG-ventiler och fan och hans moster.blacken skrev:Det fanns temperaturkompensator på Volvo och Saabs cv knasare i allafall, fast hojknasare räknar dom kanske inte med att köras i Svenska vinterförhållanden. Dvs riktig vinter, med riktigt manlig Vikingakyla..Tror inte det finns nåt sånt i CV-knasare,
Jag hade en Toyota Celica -78 för många år sen som jag fipplade lite med knasaren på och oj vad mycket onödigt krafs det satt i och på den. Det var automatchoke som inte funkade, så den byggde jag om till manuell, det var dubbelport som öppnade osynkront och vid ca. 2/3 gas kände man som ett steg i gasen (ungefär som kickdownen på en automat) när spjället till port nr. två öppnade. Ja jisses vad mycket skit dom kan stoppa in i en stackars knasare.
Hojknasare verkar vara uppbyggda så enkelt som möjligt. Luft in här, soppa in där, åså blandar vi skiten i den lämpliga mix som nålar och munstycken avgör. För att det hela ska starta lättare så finns det även ett chokemunstycke som när det öppnas med för ändamålet lämplig anordning på styret, i kåpan eller direkt på knasarna skvätter in lite extra soppa. Vissa knasare har även accpump som ger en liten extradusch vid hastigt pådrag. Det är inte så vanligt förekommande på CV-knasare, men CBX har det som original, den har f.ö. även slirkoppling på generatorn för att vara rapp som möjligt.
Vad är det mer på hojknasare? Luftskruvar, ibland ett baksugmembran, generationen CBX, CB750K/F, CB900F, CB1100F/R har det, men dom har en helt annan typ av CV-knasare utan det vanliga gummimembranet. Vakuumkran, men det tillhör egentligen inte knasarna även om membranet till den brukar vara monterat på knasarbryggan. Sen kommer jag inte på mer.
Man behöver iaf inte fylla på knasarolja som på gamla Strombergare eller SU eller vad Volvos gamla skitknasare hette
Däremot åker man på att synka ibland när man vill ha en knasare/burk.
Ja just, jag glömde V-Max som har nån slags extraventil som gör att flera knasare matar samma bruk för att få lite extra sprutt över ett visst varv eller hur det nu funkar.
Sen kommer sprut där själva spjällhusen är väldigt simpelt uppbyggda, men det som sitter runt omkring och styr skiten är desto mer avancerat och närmast grekiska för vanliga dödliga
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Har du gökat med en Rochester quadrajet någon gång? Det är banne mig mera pryttlar i den än i min färg tvJa jisses vad mycket skit dom kan stoppa in i en stackars knasare.
"Sprutknasarna" ja, den första bilen som man fick in på verkstaden med en sådan i, vi lyfte på huven tog en ordentlig glutt, slog igen läppen, ringde kunden och sade "vi tar inte i skiten, blada iväg till en märkesverkstad"..Sen kommer sprut där själva spjällhusen är väldigt simpelt uppbyggda, men det som sitter runt omkring och styr skiten är desto mer avancerat och närmast grekiska för vanliga dödliga
"Normalt" så sitter avstängningsmembranet uppe i bensinkranen.Vakuumkran, men det tillhör egentligen inte knasarna även om membranet till den brukar vara monterat på knasarbryggan
SU är faktiskt en av dom bästa knasarna, enkel att underhålla, skitenkel att justera och ställa in, gjort på 30-40 sekunder..SU eller vad Volvos gamla skitknasare hette
Men nu så ska jag spå in i framtiden, Jag ser ett stort dimmoln, och ur det kommer det en skylt ser det ut som, och som säger " "
Den som tycker att sex är det skönaste som finns.
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
Har aldrig varit riktigt skitnödig!
Hojstatus : Suzuki GSF 1200 Bandit -02
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Förvisso OT, men "sprutknasare"?
Berätta mer!
Berätta mer!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Inlägg: 4528
- Blev medlem: ons jan 31, 2007 18:52
- Ort: Huddinge, Stockholm
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
I princip ett mer mekaniskt sprut med flotörhus. Vet inte exakt hur det funkar, men det är föregångaren till dagens elektroniska sprut med vad jag fattar nån pump som sprutar in soppan.adrian_vg skrev:Förvisso OT, men "sprutknasare"?
Berätta mer!
Det var en snubbe som (en av alla dom som hängde på McD Sveavägen) höll på att experimentera med nåt sånt på sin hoj (tror det var en Kawa Z900) i slutet av 70-talet med remdrift från ändan på insugskammen. Men han fick det aldrig att funka ordentligt. Vart den hojen har tagit vägen vet jag inte, men jag minns att det var ett bygge så det var inte bara det mekaniska sprutet som var special.
En känd och klassisk bil som hade ett liknande system var BMW 3,0 CSI. Den hade två intressanta egenheter.
1. Lite vandrande tomgång eftersom dom hade svårt att få det att funka riktigt bra på det låga varvet.
2. Den var törstig som en gris, men det spelade inte så stor roll på 70-talet.
http://www.autopower.se/modellguiden/e9.asp
Senast redigerad av Tyrannosaurus den ons dec 14, 2016 14:54, redigerad totalt 1 gånger.
Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Inlägg: 14482
- Blev medlem: lör mar 15, 2008 17:10
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adrian_vg - Våldsam färd mot fnatt!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!