Förvisso, men av någon outgrundlig anledning till maskiner med halva motoreradrian_vg skrev:Lustigt förresten hur så många som byter från VFR skaffar en annan V-motoriserad maskin.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Förvisso, men av någon outgrundlig anledning till maskiner med halva motoreradrian_vg skrev:Lustigt förresten hur så många som byter från VFR skaffar en annan V-motoriserad maskin.
Båda dessa har jag gluttat lite på, speciellt den förstnämnda. Men de är ju inte Honda... Men en Bandit som pendeljonne hade suttit fint tror jag. Gått några nu på sensommaren för vad jag anser varit riktigt bra priser...blacken skrev:...annars så hade jag nog helst tjackat en 1200 Bandit eller en GSX 1100F....
Bättre än en rak fyra!Tyrannosaurus skrev:Förvisso, men av någon outgrundlig anledning till maskiner med halva motoreradrian_vg skrev:Lustigt förresten hur så många som byter från VFR skaffar en annan V-motoriserad maskin.
Det är en definitionsfråga.adrian_vg skrev:Bättre än en rak fyra!Tyrannosaurus skrev:Förvisso, men av någon outgrundlig anledning till maskiner med halva motoreradrian_vg skrev:Lustigt förresten hur så många som byter från VFR skaffar en annan V-motoriserad maskin.
Är det din gamla som ligger på Blocket?blacken skrev:Bettan såld..
Jo det är det, farao man blir sugen på en ny viffer ibland...lappen skrev:Är det din gamla som ligger på Blocket?blacken skrev:Bettan såld..
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk
Jo, det är en 900 -97 4500 mil.lappen skrev:Säg att det åtminstone är en 900 och inte en 600...
Jo,jo, "kör in kniven å vrid runt bara"Du skulle aldrig sålt bettan....
Du kände att jag glödgade också litet...blacken skrev:Jo,jo, "kör in kniven å vrid runt bara"Du skulle aldrig sålt bettan....
Jo, det är en smått lustig historia. En snubbe från fjollträsk ringde och frågade skicket på den, och svarade "Tja, skatt bes, lite skrammel från kopplingskorg (standard på dom) olja/filter servade, lite repad lack på tank (Tankväska) lacksläpp på framstänka + lite annat småtjafs skönhetsmässigt sett".lappen skrev:Förresten vad hände med den Sukan? Den där obskyra 1 litarn eller vad det var?