apex skrev:Garage har jag, men jag gillar att meka i trädgården. Pannlampa är bra då
Har en pannlampa, men har glömt köpa batterier i fler år nu...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Man ser väl lite corny ut. Med stigande ålder är läsglasögon nödvändiga vid allt skruvande. Så med pannlampa, läsglasögon och spretande hårtestar kliver man runt i trädgården. Som the nutty professor i Tillbaka till framtiden
apex skrev:Man ser väl lite corny ut. Med stigande ålder är läsglasögon nödvändiga vid allt skruvande. Så med pannlampa, läsglasögon och spretande hårtestar kliver man runt i trädgården. Som the nutty professor i Tillbaka till framtiden
Har kommit på mig själv att ta av glasögonen för att se ordentligt på riktigt nära håll, närsyntheten blir bättre med stigande ålder. Så dags efter över 30 år med glasögon...
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
apex skrev:Man ser väl lite corny ut. Med stigande ålder är läsglasögon nödvändiga vid allt skruvande. Så med pannlampa, läsglasögon och spretande hårtestar kliver man runt i trädgården. Som the nutty professor i Tillbaka till framtiden
apex skrev:Prova lite mer ikväll. Om allt lirar, så kommer steg 2. Jag ska lacka om en ensitskuts. Sen kanske lämna cykeln på lackförsegling. Byta framskivorna
Vilken färg är cutsen ? jag har en röd som jag ska lacka vit.
Tommy.
Köpte en massa delar från David Silver Spares idag. Bromsskivor fram, diverse skruvar, vänsterblinkers, hoppas leveransen sker snabbt. Alla prylarna fanns på hyllan