Jaha, där ser man...Lite avundsjuk på den där Random Dude som körde. Han körde om en Pålis jöh. Rätt awtlå tycker jag.
Såg ut som en behaglig tur i Stockholm, men eftersom kameran vibrerade så fruktansvärt skulle man ju önska att han som körde skaffade en V4 istället. Håller med Heppstars...måste varit en twin med de vibrationerna
Hela min signatur återfinns numera här..."Brasklapp"
Numera står en väääldigt Röd Daytona 675 i mitt garage..
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
Kan ju vara en blandning av en skallrande V-Twin & ett dåligt kamerafäste.....kanske skulle tipsa farbror blå om denna vansinnesfärd.....har mina aningar............ ett anonymt tips.......
Sådana mc förare borde få beslagtaget sitt körkort...jag kör alltid lugnt & försiktigt
Kan ju vara en blandning av en skallrande V-Twin & ett dåligt kamerafäste.....kanske skulle tipsa farbror blå om denna vansinnesfärd.....har mina aningar............ ett anonymt tips.......
Sådana mc förare borde få beslagtaget sitt körkort...jag kör alltid lugnt & försiktigt
Det gör jag med .. jag gissar att den som nu gjort filmen speedat upp vissa delar ...
Ja, jag håller helt med heppstars i detta, ett tips till farbror blå om denna vansinnesfärd med ett så risigt kamerastativ i hastigheter klart överstigande 30 km/h. Sånt gör mig illa berörd för som alla vet är det svårt att hålla balansen i så låg fart. Min rekommendation är att köra fortare för att öka stabiliteten i färden, samt minska risken att någon ser en(gäller mest om man kör twin ).
Jag kör förresten heller aldrig för fort om jag nu glömde säga det
Man skulle ju vilja veta vad denna trafikfara har använt för utrustning för att filma.
Någon som vågar sig på en gissning vad som skulle kunna ha använts i ett sådant här fall
VFR800-05 Silver Edition
People are more violently opposed to fur than leather, because it`s easier to harass rich women than motorcycle gangs....
lotek skrev:Ja, jag håller helt med heppstars i detta, ett tips till farbror blå om denna vansinnesfärd med ett så risigt kamerastativ i hastigheter klart överstigande 30 km/h. Sånt gör mig illa berörd för som alla vet är det svårt att hålla balansen i så låg fart. Min rekommendation är att köra fortare för att öka stabiliteten i färden, samt minska risken att någon ser en(gäller mest om man kör twin ).
Jag kör förresten heller aldrig för fort om jag nu glömde säga det
Man skulle ju vilja veta vad denna trafikfara har använt för utrustning för att filma.
Någon som vågar sig på en gissning vad som skulle kunna ha använts i ett sådant här fall
VFR800-05 Silver Edition
Tidigare har det brukats en Nokia N90 tror jag... men det är bara en gissning....
tersan skrev:Är det han den där Spökryttaren kanske?
Nä, Würstenkopf brukar inte köra så sakta och försiktigt, och inte V-Twin.
Aha, ännu en GR-wannabee alltså... Undrar om det inte var samma kille som ramlade omkull en gång när det skulle köras lite mer än "sakta och försiktigt", dessutom på en riktig hoj?
Det häcklas friskt här...fast, ja, den här Random Dude som gjorde filmen försökte ju bara förgylla vår dag med lite körning över heldraget och spärrfält, omkörning av farbror blå och försök att köra på en förtvivlad fotbollsmorsa i SUV:en där i början av filmen, så lite cred skall han väl ha?
Fler miljöbilder, även från resten av landet tycker jag...bra så långt, alltid trevligt när nån faktiskt anstränger sig lite.
VFR800-05 Silver Edition
lotek skrev:Det häcklas friskt här...fast, ja, den här Random Dude som gjorde filmen försökte ju bara förgylla vår dag med lite körning över heldraget och spärrfält, omkörning av farbror blå och försök att köra på en förtvivlad fotbollsmorsa i SUV:en där i början av filmen, så lite cred skall han väl ha?
Fler miljöbilder, även från resten av landet tycker jag...bra så långt, alltid trevligt när nån faktiskt anstränger sig lite.
VFR800-05 Silver Edition
Jag tycker att det mest modiga är att överhuvudtaget lägga ut en film innehållandes en halv VFR på detta forum...