Själv har jag varit på Akkurat några gånger men inte bokat någon provare utan bara provat själv med polarna .. men det var läänge sedan nu. Stället är trevligt, men kulorna tenderar att rulla iväg ganska snabbt ..
Jag o Henning har pratats vid... Lokal diskuteras o upplägg spånas... Tanken är att det inte bara blir whisky utan även en matbit...
Efter nyår låter väl ganska så lämpligt, dock har januari en tendens att vara en ganska fattig månad... men det är väl kanske inte ett problem för alla för en annan som är statligt anställd så....
Tegfors skrev:Jag o Henning har pratats vid... Lokal diskuteras o upplägg spånas... Tanken är att det inte bara blir whisky utan även en matbit...
Efter nyår låter väl ganska så lämpligt, dock har januari en tendens att vara en ganska fattig månad... men det är väl kanske inte ett problem för alla för en annan som är statligt anställd så....
Vadå januari fattig månad för en statlig anställd? Har du någon månad du inte är fattig? Eller säljer du tomhylsor resten av året nej skämt åt sidan,
Henning skrev:En matsal med wc, pentry och balkong. Ynglingagatan/Sveavägen i Stockholm.:
Är det med sovmöjligheter också eller ska man ta husvagnen med sig?
Ser fram emot detta evenemang.
Tommy. (Också statligt anställd)
Hoppas också att jag har råd, tid och möjlighet att vara med på detta... (är just nu mellan två jobb, har lagt ut huset till försäljning och letar nytt boende i den södra änden av landet...).