Hade kunnat göra betydligt mer nytta än att sitta hemma och känna mig sänkt, men det går över.
Moderator: adrian_vg
Tyrannosaurus skrev:Nästa grej som iofs inte är så mycket att hata utan bara att acceptera är att jag idag fick reda på att det inte lär bli så mycket hojåka i år, om överhuvudtaget, som jag hade tänkt mig. Anledning är att fixet av mig personligen kommer att få vänta till i höst. Därför är det ganska tveksamt om jag kommer kunna köra hoj i år. Kanske lite, men det lär nog inte bli några långa sträckor med tanke på hur kroppen bär sig åt.
Dubbeltadrian_vg skrev:Tyrannosaurus skrev:Nästa grej som iofs inte är så mycket att hata utan bara att acceptera är att jag idag fick reda på att det inte lär bli så mycket hojåka i år, om överhuvudtaget, som jag hade tänkt mig. Anledning är att fixet av mig personligen kommer att få vänta till i höst. Därför är det ganska tveksamt om jag kommer kunna köra hoj i år. Kanske lite, men det lär nog inte bli några långa sträckor med tanke på hur kroppen bär sig åt.
TrippelTyrannosaurus skrev:Nästa grej som iofs inte är så mycket att hata utan bara att acceptera är att jag idag fick reda på att det inte lär bli så mycket hojåka i år, om överhuvudtaget, som jag hade tänkt mig. Anledning är att fixet av mig personligen kommer att få vänta till i höst. Därför är det ganska tveksamt om jag kommer kunna köra hoj i år. Kanske lite, men det lär nog inte bli några långa sträckor med tanke på hur kroppen bär sig åt.
HondaHasse skrev:Vi får snart ha en egen träff, halta o lytta vifferisters träff!
VFR-rullator eller VFR-rullstol går säkert att byggablacken skrev:HondaHasse skrev:Vi får snart ha en egen träff, halta o lytta vifferisters träff!En bra idè, men finns det VFR rullatorer?
Troligen ganska hög, runt 45-55 skulle jag tippa. Åk på en mc-träff så ska du få se på hög medelålder.Det får en dock att undra, hur hög är medelåldern på forumet?
Ja en egen avdelning iaf hade varit på sin platsblacken skrev:HondaHasse skrev:Vi får snart ha en egen träff, halta o lytta vifferisters träff!En bra idè, men finns det VFR rullatorer? Det får en dock att undra, hur hög är medelåldern på forumet?
Börjar kännas aktuellt snart för min del också...HondaHasse skrev:Vi får snart ha en egen träff, halta o lytta vifferisters träff!