Jag inleder med en bild på min hoj idag. Ja, ni ser rätt! Jag var ute och körde, dock inte iförd tomteluva.
Härligt att brumma lite i Linköping, med soltorkade gator och +2 grC. En o annan isfläck fanns på parkeringsplatser och mkt grus på vägarna. Men litet kunde man sträcka ut på rakorna. M-m-m-m-m
Jä-la gottegris!
Själv är jag ohyggligt långt ifrån hojen, så det blir ingen jultur, men jag siktar på nyårsdagen. Hoppas bara att det inte är skidföre då...
Nu tröstar jag mig med chokladtryffel och ägglikör - faktiskt inte så dumt det heller.
God (h)jul på er!
Senast redigerad av Rerun den ons dec 24, 2008 14:07, redigerad totalt 1 gånger.
God (H)Jul på er alla.
Brukar ta en liten tur på julafton om det går men i år får det vara för just nu har vi underkylt regn här. Det kan lätt bli alltför spännande
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Har tyvärr inte åkt hoj i helgen, men på väg ner till Skåne (mer om anledningen till mina täta Skåneresor kommer inom kort...) den 22:a så mötte jag två polismotorcyklar utanför Helsingborg. Och på väg norrut igen den 23:e så mötte jag vid Gyllene Muttern utanför Gränna en sidvagnsmotorcykel... på E4, i mörkret...
Hoppas alla har haft en trevlig (H)jul, nu får jag passa på att önska alla en god fortsättning och hoppas se flera av er i slutet på Januari i Stockholm.