Ny hoj :) Uppdatering
Moderator: adrian_vg
Ny hoj :) Uppdatering
Ja ny o ny men en till iaf. Har inte varit igång på några år men gnista skall finnas och det är bra med komp. Målet är att få den igenom bes. Senaste godkända bes var 1986
I med ett batteri och kolla över elsystem samt en service skall genomföras ganska snart så får vi se om man får liv i den.
Kul med grushoj
Kawasaki KLX 250 e det.
Mvh jocke
I med ett batteri och kolla över elsystem samt en service skall genomföras ganska snart så får vi se om man får liv i den.
Kul med grushoj
Kawasaki KLX 250 e det.
Mvh jocke
- Bilagor
-
- DSC00729x.jpg (124.49 KiB) Visad 8806 gånger
-
- DSC00730x.jpg (126.86 KiB) Visad 8806 gånger
Senast redigerad av Donner den sön apr 19, 2009 17:33, redigerad totalt 1 gånger.
Kör husbil, BMW R1200R och VFR750 -86 numera
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Kontakt:
Är det en vinterpendlar- eller "weekend warrior"-hoj?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00.
Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
===
- GreenGiant
- Medlem
Re: Ny hoj :)
Men Jocke vad är det som jag ser på dörren!Donner skrev:Ja ny o ny men en till iaf. Har inte varit igång på några år men gnista skall finnas och det är bra med komp. Målet är att få den igenom bes. Senaste godkända bes var 1986
Kul med grushoj
Kawasaki KLX 250 e det.
Mvh jocke
På den andra bilden.
Svikare
//GG
Inte fel med grushoj
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec
Vill ha en VFR800 Vtec
Haha ja jag vet, fick skylten på jobb men har Saaben kvar så klart.GreenGiant skrev:Men Jocke vad är det som jag ser på dörren!Donner skrev:Ja ny o ny men en till iaf. Har inte varit igång på några år men gnista skall finnas och det är bra med komp. Målet är att få den igenom bes. Senaste godkända bes var 1986
Kul med grushoj
Kawasaki KLX 250 e det.
Mvh jocke
På den andra bilden.
Svikare
//GG
Inte fel med grushoj
Har en volvo som andrabil. Sviker inte mitt märke i första taget
- GreenGiant
- Medlem
hehe menar välDonner skrev:Haha ja jag vet, fick skylten på jobb men har Saaben kvar så klart.GreenGiant skrev:Men Jocke vad är det som jag ser på dörren!Donner skrev:Ja ny o ny men en till iaf. Har inte varit igång på några år men gnista skall finnas och det är bra med komp. Målet är att få den igenom bes. Senaste godkända bes var 1986
Kul med grushoj
Kawasaki KLX 250 e det.
Mvh jocke
På den andra bilden.
Svikare
//GG
Inte fel med grushoj
Har en volvo som andrabil. Sviker inte mitt märke i första taget
Jag har också en volvo som tjejen ska få ha & köra med en 240 i mint condition & röd som hon vill ha, men hon får tvätta & vaxa själv
//GG
Kör 9-5 Aero & en VF400F-84
Vill ha en VFR800 Vtec
Vill ha en VFR800 Vtec
- adrian_vg
- Moderator VFR-Forum
- Kontakt:
Verkar populärt att ge sin volvo till frun/flickvännen/sambon/partnern här på forumet. Ska göra det också när fruns Saab 99:a (Silverpilen kallad pga all silvertejp...) får körförbud.GreenGiant skrev:Jag har också en volvo som tjejen ska få ha & köra med en 240 i mint condition & röd som hon vill ha, men hon får tvätta & vaxa själv
//GG
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
===
===
Uppdatering.
Byta stift, kolla oljan.....startgas och så gick den i några sek.
Ut på gatan och mer startgas...och föra igång och den gick 20m.
Detta upprepar sej några gånger så jag tror det är stopp i förgasaren eller att soppan är för gammal. Sista gången jag testade med startgas och kickade så baktände den och det tog eld i luftfiltret....panik när lågorna började växa (sadeln var av)...rusa in till garaget med hojen och spruta vatten på den...tror bara luftfiltret brann upp...ser inga andra skador iaf. Nästa steg blir till att riva förgasaren och kolla om det sitter en massa avlagringar där.
//jocke
Byta stift, kolla oljan.....startgas och så gick den i några sek.
Ut på gatan och mer startgas...och föra igång och den gick 20m.
Detta upprepar sej några gånger så jag tror det är stopp i förgasaren eller att soppan är för gammal. Sista gången jag testade med startgas och kickade så baktände den och det tog eld i luftfiltret....panik när lågorna började växa (sadeln var av)...rusa in till garaget med hojen och spruta vatten på den...tror bara luftfiltret brann upp...ser inga andra skador iaf. Nästa steg blir till att riva förgasaren och kolla om det sitter en massa avlagringar där.
//jocke