Invalido skrev:BEHÖVER LÄNGRE GASWIRE SÅ DET BLIR TILL ATT BYGGA SJÄLV
NÅGON SOM VET MÅTTE PÅ DOM??? 1.25MM ELLER 1.5MM ELLER ANNAT?
Kan du inte prova att dra om orginalwiren Jag hade som sagt ett rakare/högre styre monterat och då hade dom dragit om gaswiren höger om tanken och då blir den längre. Bara en ide
stefan skrev:Gör en kort och sätt på motorn, funkar på många andra hojar
//S
jag hade tänkte dra förhand... men ditt förslag va ju bättre ...ska inom skroten i morgon o se om jag ka hitta en lös vajer...själva innervajen med rätt nippel...den nipplen som sitter på går ej att köpa löst...alla andra går men inte den
[Tror min bortgångne far hade en överbliven R25 i sin ungdom, som blev kvar när tyskarna drog sig tillbaka från Balkan. Är din modell den med "riktig" framfjädring eller av hävstångstyp?]
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
[Tror min bortgångne far hade en överbliven R25 i sin ungdom, som blev kvar när tyskarna drog sig tillbaka från Balkan. Är din modell den med "riktig" framfjädring eller av hävstångstyp?]
nej...det e lite nogrannare med mc...ska vara mer presist o så.... det var inte det enklaste att bygga egna så att det blir bra o snyggt...
Invalido skrev:nej...det e lite nogrannare med mc...ska vara mer presist o så.... det var inte det enklaste att bygga egna så att det blir bra o snyggt...
Trägen vinner!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Funkar klockrent på fartsugna moppekids! Den upplevda hastigheten iallafall...
R25:an har uppside-downgaffel minsann! Lite speciell lösning där oljan flyter fritt innanför en gummibälg. Min hoj kräver en omfattande renovering dock.
(sabbade visst upp ämnet lite här)
Anders skrev:R25:an har uppside-downgaffel minsann! Lite speciell lösning där oljan flyter fritt innanför en gummibälg. Min hoj kräver en omfattande renovering dock.
(sabbade visst upp ämnet lite här)
Sånt som händer.
===