KUL! Är det någon som har koll på hur storlekar är? Senast jag tjackade en tröja såhär så var modellen inte riktigt kompatibel med min lekamen som i vissa hänseenden är mer lite gibbon än människa (långa armar).
RhINO skrev: ↑sön dec 14, 2025 16:40
KUL! Är det någon som har koll på hur storlekar är? Senast jag tjackade en tröja såhär så var modellen inte riktigt kompatibel med min lekamen som i vissa hänseenden är mer lite gibbon än människa (långa armar).
/R
Hej!
Jag köpte en Hoodie stl. L, den passar mig perfekt så du får nog beställa minst XL.
Mvh Martin.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90
/R
Hej!
Jag köpte en Hoodie stl. L, den passar mig perfekt så du får nog beställa minst XL.
Mvh Martin.
Köpte du en i denna shop? Hur verkar ärmlängden? (den jag nämner ovan är en XL nämligen )
/R
Hej!
Mvh Martin.
Köpte du en i denna shop? Hur verkar ärmlängden? (den jag nämner ovan är en XL nämligen )
Förbeställning direkt från Mister, första tröjan från den här leverantören. Haft den ca. två månader nu och tvättat den några gånger, inte krympt något nämnvärt och i bra kvalité.
Kanske 2X till dig då.
HONDA VFR 1200 FDA -12
Tidigare hojar
HONDA VFR 1200 FDA -10
HONDA CBR 1100 XX -06
YAMAHA YZF 1000 R -01
YAMAHA YZF 1000 R -00
YAMAHA FZR 1000 -88
YAMAHA TZR 125 -90