Att döma av siggen verkar det bli en VTR. Grattis!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
adrian_vg skrev:Att döma av siggen verkar det bli en VTR. Grattis!
Ändrade den nu ikväll
Är inte VTR en V2? Funkar det med VFR-Forum?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
jag får väl gå in och styra upp denna tråden då eftersom det var hjälmar det skulle handla om.
1. Arai chaser
2. Väldigt bekväm
3. glasfiber, 1440g eller ngt sånt.
4. På landsväg använder jag inga pluggar men på längre motorvägssträckor så blir det pluggar eller Ajjpåååden med Nocs-lurarna.
5. Njaaa....skulle nog lägga någon tusing till på ngn av Arais GP-hjälmar för en ännu bättre passform och känsla. Nu köpte jag min Chaser på rea för halva priset dock så jag såg ingen anledning att köpa en GP-hjälm vid tillfället för mer än 7000:-
Jag har Scorpio No. 1 från Handelsboden. Kan inte rekommendera den. Sitter väldigt obekvämt och det låter som en orkan inne i hjälmen när man kör.
Kan ju vara så att den inte passar till just mitt huvud, men försäljaren försäkrade att det är så den ska sitta. Så slutsatsen får väl bli att det är värt att lägga lite extra på en kvalitetshjälm.
PG skrev:J Så slutsatsen får väl bli att det är värt att lägga lite extra på en kvalitetshjälm.
Det finns två saker som det inte finns protes för... Huvud o ryggrad..
Precis. Sen blir man ju arg på försäljare som inte är ett dugg intresserada av att få en nöjd kund utan bara av att sälja så snabbt som möjligt och gå vidare till nästa.
Jag avråder alla från att handla på handelsboden!