Guran skrev:Jag kör utan proppar! Men jag har whisper kiten monterad!Kan inte ha proppar för då hör jag inte frun i intercomen och då får man nog sparken
Vet inte om man ska våga säga det! Sprang på den på en gummiverkstad som sålde ut alla hjälmar dom hade! däribland denna svarta multitech! Jag pröjsade 1500kr Det är rena stöldpriset men jag är nöjd
No turboshit,just real power!
GP 125 -81
DT 125 -82
VFR 750 -97
VN 1500 classic -00
V-STROM 650 -09
VFR 800 -06
V-strom 650 -11
Vfr1200x crosstourer -14
Guran skrev:Vet inte om man ska våga säga det! Sprang på den på en gummiverkstad som sålde ut alla hjälmar dom hade! däribland denna svarta multitech! Jag pröjsade 1500kr Det är rena stöldpriset men jag är nöjd
Guran skrev:... Sen så sitter den kanon på skallen!
Om du tar tag i hakan på hjälmen när du har den på och drar ner hjälmen över ansiktet, tar partiet som skall sitta mot pannan emot näsryggen sitter den inte alls bra. Värt att tänka på!
/H
Senast redigerad av Henning den lör maj 23, 2009 18:19, redigerad totalt 1 gånger.
Var och testade en XR-1000 idag. Den funka bra med glasögonen faktiskt. Första som gjort det. Blir nog en sådan. Testade en multitech också, var inte nöjd med den.
fbkforever skrev:Var och testade en XR-1000 idag. Den funka bra med glasögonen faktiskt. Första som gjort det. Blir nog en sådan. Testade en multitech också, var inte nöjd med den.
Härligt!
Kan rekommendera deras whisper strip till den om du vill slippa bli döv om du kör motorväg någon gång.
fbkforever skrev:Var och testade en XR-1000 idag. Den funka bra med glasögonen faktiskt. Första som gjort det. Blir nog en sådan. Testade en multitech också, var inte nöjd med den.
Härligt!
Kan rekommendera deras whisper strip till den om du vill slippa bli döv om du kör motorväg någon gång.
Är den högljudd? Har hört att den skall vara ganska tyst!