Lite sugen på bulten, men det ligger ju så tokavigt till för mig...marinmo skrev:Och som du läste här, Bulten är a-go att köra om du nu skulle vilja det. Åker du mitt på dagen på en vardag nu så är i princip vilken dag som helst riskfri.

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Lite sugen på bulten, men det ligger ju så tokavigt till för mig...marinmo skrev:Och som du läste här, Bulten är a-go att köra om du nu skulle vilja det. Åker du mitt på dagen på en vardag nu så är i princip vilken dag som helst riskfri.
Du får väl stanna till på en fika i Råsunda på vägen ner... det borde vara ungefär halvvägs...adrian_vg skrev:Lite sugen på bulten, men det ligger ju så tokavigt till för mig...marinmo skrev:Och som du läste här, Bulten är a-go att köra om du nu skulle vilja det. Åker du mitt på dagen på en vardag nu så är i princip vilken dag som helst riskfri.
Ligger inte det i Göteborg??Ajax skrev:Du får väl stanna till på en fika i Råsunda på vägen ner... det borde vara ungefär halvvägs...
Ok, anledningen till varför jag har en GPS på bågen. Och i bilen...tersan skrev:Jo, det stämmer. Ungefär... du får åka liiiite nordväst från centrala Götet, så är du i/på Råsunda...
Coolingen!Robert skrev:Jovisst. Tidsenligt ska det va! (stället är säker 10+ år)
Vad innebär denna våldgästning?Robert skrev:kör med lös ryggplatta utanför.
btw. jag sitter och fikar i åmål nu. ingen i götebrgstrakten man kan våldgästa? pma för mitt mobilnummer isåfall
ps. tack tommy gsson för omhändertagande och guidning från enköping.