Upphämtning/kortege VF/R Nordic Meet
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Upphämtning/kortege VF/R Nordic Meet
Som jag tidigare nämnt kommer jag göra en upphämtning innan VF/R nordic meet börjar
Plats:
Hyllinge StorCenter (aka Familia) köpcentrum vid avfart från E4 mellan Helsingborg och Åstorp.
MAX restaurangparkering (där finns även en mack för de som vill fylla upp innan fellesturen på lördagen, Det är en Din-X, vill man ha annan station finns bla Statoil o Shell i Åstorp)
Tid:
Jag kommer vara där ca 15.00, avfärd mot Barnens paradis och träffen sker kla 1530.
Frågor eller strul så kan ni kontakta mig på 0703231511
Väl mött!!!
Plats:
Hyllinge StorCenter (aka Familia) köpcentrum vid avfart från E4 mellan Helsingborg och Åstorp.
MAX restaurangparkering (där finns även en mack för de som vill fylla upp innan fellesturen på lördagen, Det är en Din-X, vill man ha annan station finns bla Statoil o Shell i Åstorp)
Tid:
Jag kommer vara där ca 15.00, avfärd mot Barnens paradis och träffen sker kla 1530.
Frågor eller strul så kan ni kontakta mig på 0703231511
Väl mött!!!
VFR 800 -02 (silver)
PC3, PAIR, FLAPPER, LEOVINCE...
- HondaHasse
- Donator 2018
- Kontakt:
Om de inte väljer färjan Helsingör-Helsingborg....Robert skrev:Bra initiativ Tegfors!
Jag hakar på absolut. Kanske jag ser danskarna eftersom de verkar köra över bron där jag bor.
Du (o självklart alla andra) är välkomna!!
en liten förtydligan, det är fredagen det handlar om...
VFR 800 -02 (silver)
- tersan
- Donator 2021
- Kontakt:
Efter att alla mina tilltänkta reskamrater råkat ut för indisponibla hojar så verkar det som om jag blir ensam i kortegen som kommer söderifrån på lördag morgon...
Skulle det vara någon mer som vill ansluta så hojta eller dra ett PM. Tänkt resväg är 108 norrut från Svedala, sedan passera genom Teckomatorp och fortsätta 106 genom Svalöv, vidare förbi Kågeröd (vinkar där till Avarage som roar sig inne på Knutstorp...), och sedan rakt norrut till Stenestad där jag tar västerut mot Barnens Paradis. Planerat tankstopp i Kågeröd. Andra vägar är möjliga om man vill.
Skulle det vara någon mer som vill ansluta så hojta eller dra ett PM. Tänkt resväg är 108 norrut från Svedala, sedan passera genom Teckomatorp och fortsätta 106 genom Svalöv, vidare förbi Kågeröd (vinkar där till Avarage som roar sig inne på Knutstorp...), och sedan rakt norrut till Stenestad där jag tar västerut mot Barnens Paradis. Planerat tankstopp i Kågeröd. Andra vägar är möjliga om man vill.
VFR750F -92, grön