MC-dagar 2010 (Göteborg)

Annonsera och tipsa om träffar värda att åka på!

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Donner
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 3228
Blev medlem: mån aug 27, 2007 17:34
Ort: Landskrona

#166 Inlägg av Donner »

Sälle skrev:Ja, bara gnid in det....

Tänk inte på en stackars skadad mc-lös medlem. kan inte någon skriva att det var en skitmässa med tråkigt sällstkap och dåligt väder så man inte känner att man missat något.

Lite kan ni väl ljuga. :roll:
Hehe ja där missade du nåt riktigt trevligt....oj det var kanske inte det du ville höra :wink: men det kommer fler gånger.
_______________________________________
VFR 800FI-01 "Movistar edition" *SÅLD*
CBF1000A brukshojen *SÅLD*
Kör husbil numera

Användarvisningsbild
HondaHasse
Donator 2018
Donator 2018
Inlägg: 2245
Blev medlem: lör feb 02, 2008 20:10
Ort: Ängelholm
Kontakt:

#167 Inlägg av HondaHasse »

Sälle skrev:Ja, bara gnid in det....

Tänk inte på en stackars skadad mc-lös medlem. kan inte någon skriva att det var en skitmässa med tråkigt sällstkap och dåligt väder så man inte känner att man missat något.

Lite kan ni väl ljuga. :roll:
Ja, det var nog den värsta helgen på lä..... nej f@n, det går inte ljuga :wink:
Kanonhelg!! :lol:

VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden

Användarvisningsbild
Donner
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 3228
Blev medlem: mån aug 27, 2007 17:34
Ort: Landskrona

#168 Inlägg av Donner »

Ligger lite bilder nu i foto/film kategorin.
_______________________________________
VFR 800FI-01 "Movistar edition" *SÅLD*
CBF1000A brukshojen *SÅLD*
Kör husbil numera

Användarvisningsbild
Mister
Donator 2017
Donator 2017
Inlägg: 1535
Blev medlem: mån mar 30, 2009 11:43
Ort: Småland

#169 Inlägg av Mister »

Sälle skrev:Ja, bara gnid in det....

Tänk inte på en stackars skadad mc-lös medlem. kan inte någon skriva att det var en skitmässa med tråkigt sällstkap och dåligt väder så man inte känner att man missat något.

Lite kan ni väl ljuga. :roll:
Gah...lite bakslag blev det. Har fått några tjusiga minnesmärken på tanken efter helgen. När man har magnettankväska så ska man kontrollera noga att det inte finns något på magneterna, har jag nu lärt mig.... :oops:
Viffer RC46, 99:a StreetFIghter edition
Viffer SC63, 12:à brungråmetallic R.I.P.
Viffer RC46, 98:a Röd *såld*
Viffer RC36, 92:a Röd [ /color]*såld*
Viffer RC36, 92:a Granitblå R.I.P.

VFR MEET 12-14 augusti 2022

marinmo
Donator 2011
Inlägg: 205
Blev medlem: fre jun 12, 2009 22:53
Ort: Skaune

#170 Inlägg av marinmo »

Mister skrev: Gah...lite bakslag blev det. Har fått några tjusiga minnesmärken på tanken efter helgen. När man har magnettankväska så ska man kontrollera noga att det inte finns något på magneterna, har jag nu lärt mig.... :oops:
Det där är idiotiskt tycker jag (inte du alltså .. :D), alla tankväskor med magneter borde ha ett lager tyg över magneten, så att sånt där inte händer! Eller iaf inte är lika sannolikt. "När jag blir stor" och köper tankväska ska jag bannemig ha en med tyg över magneten så att jag inte repar sönder min fina.

Akademikern
Medlem
Inlägg: 412
Blev medlem: tis okt 27, 2009 00:17
Ort: Höganäs

#171 Inlägg av Akademikern »

marinmo skrev:
Mister skrev: Gah...lite bakslag blev det. Har fått några tjusiga minnesmärken på tanken efter helgen. När man har magnettankväska så ska man kontrollera noga att det inte finns något på magneterna, har jag nu lärt mig.... :oops:
Det där är idiotiskt tycker jag (inte du alltså .. :D), alla tankväskor med magneter borde ha ett lager tyg över magneten, så att sånt där inte händer! Eller iaf inte är lika sannolikt. "När jag blir stor" och köper tankväska ska jag bannemig ha en med tyg över magneten så att jag inte repar sönder min fina.
"Man får vad man betalar för" Har en GIVI tankväska med magnetfästen, som skydd för tanken är där nåt mjukt fint grejs under magneterna...
Om Harley Davidson tillverkade flygplan, skulle du våga flyga då?

Låst