Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Japp, men vilket billiga vandrarhem? Tyghotellet menar du välelias skrev:Nästa gång kanske, om det blir en nästa gång, så borde vi kanske ha lite öl med? Det är hemskt, men visst blir väldigt mycket roligare då.. Och sen somnar man gott på det där billiga vandrarhemmet.
Samma här. Vad sägs om början av maj?tedman skrev:Instämmer på båda.Qwerty skrev:Det såg ut som om ni hade kul.
Nästa gång är jag med.
Jo jag skulle med. Men sambon fick permis och kom hem vid 13. Eftersom att hon är viktigast så ställde jag in all hojkörning.tedman skrev:Instämmer på båda.Qwerty skrev:Det såg ut som om ni hade kul.
Nästa gång är jag med.
Trodde jag skulle få se dig i lördags Qwerty, du hade i alla fall anmält intresse för sporthojkörningen men icke.
Träffade dock Skinpajas på en VFR400.
Gick riktigt bra, fint väder hela vägen ner. Stannade kanske mer än vi körde, men det är det fina med mc-åkande.Nieminen skrev:Nu har jag/vi också tagit oss tid att joina forumet.
Vill tacka på att tacka för en trevlig tur. Kul att se så många fina hojar på ett och samma ställe.
Elias: Gick det bra att köra hem?
Andersson: När ska vi ta en liten repa i området?
Så fort det sluta blåsa så jäkligtNieminen skrev:Andersson: När ska vi ta en liten repa i området?