Burgarträffen våren 2007 a.k.a. Förstadejten
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Shit. Vi måste vara helt inkompitenta.
Ingen hittar, ingen vet något men vi ska alla dit?
Tror inte denna första dejt kan bli bättre, vi har ju alla förutsättningar för att lyckas. Mycket hojåka, leta efter vilsna vfr åkare. Burgare på sibylla mm.

Tror inte denna första dejt kan bli bättre, vi har ju alla förutsättningar för att lyckas. Mycket hojåka, leta efter vilsna vfr åkare. Burgare på sibylla mm.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
Haha....ja detta ska bli riktigt kul.Qwerty skrev:Shit. Vi måste vara helt inkompitenta.![]()
Hoppas bara på fint väder nu!
Enligt SMHI ska detta högtrycket hålla i sig hela veckan.
Men hur ofta ha de rätt

Hojen såld
Hoppas bara att jag kan hänga med.
Det här blir nog så trevligt så att det får alla andra dejter att framstå som tråkiga. Det är något visst med den första.
Jag vet inte föns på fredag hur det blir för min del. Får tanten komma hem så är jag hemma med henne, blir läget sämre är jag där med henne. Men är läget stabilt men fortfarande utan permis så åker jag. För jag kan inte vara borta hela dagen när hon för första gången på 5v får komma hem. Men permis är bara något man drömmer om en så länge.
Det här blir nog så trevligt så att det får alla andra dejter att framstå som tråkiga. Det är något visst med den första.
Jag vet inte föns på fredag hur det blir för min del. Får tanten komma hem så är jag hemma med henne, blir läget sämre är jag där med henne. Men är läget stabilt men fortfarande utan permis så åker jag. För jag kan inte vara borta hela dagen när hon för första gången på 5v får komma hem. Men permis är bara något man drömmer om en så länge.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
Serverar dom Sibylla burgare?elias skrev:
Julita gård vore kanske ett bra mål annars kom jag på?
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
Gaaah! Jag sitter på kontoret nu och förkylningen blir bara värre och värre!
Hoppas att jag är bättre innan söndag!

Hoppas att jag är bättre innan söndag!
Alla har vält!
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Aha det är kvalmatcher. Shit det här blir spännande.Henning skrev:I matchen
McD mot Sibylla vann Sibylla. [McD utslaget]
I matchen Julita mot Sibylla vann Julita.
/H
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se
www.tbtab.se
I matchen "simon vill inte vara förkyld" mot "simon vill vara förkyld" vann "simon vill inte vara förkyld"
Alla har vält!
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Har:
Bandit 1200 -97
Hade: