Tackar åter igen för en bra träff !! Nylighen hemkommen efter en fuktig resa som till största del blev mest transportsträcka.
Efter Norrköping blev det uppehåll och vi kostade på oss lite krokiga småvägar på slutet.
Jag vill också tacka alla ansvariga och andra inblandade för en väldigt trevlig träff. Kul att få ett ansikte och en person bakom alla mystiska alias Hemresan blev 57mil och gick i regnvädrets framkant så det blev mycket körning på "mysiga" E4, men vi fick i alla fall avslutat med lite lantliga vägar som inte var helt raka
Never ride faster than your guardian angel can fly
Halloj.
Tack allihopa efter en som vanligt trevlig helg, lite synd bara att man blir lite trött på kvällarna.
Hemma igen efter 148mils resa, tror det blir nytt rekord för mig!
Tommy.
Conseal skrev:Nylighen hemkommen efter en fuktig resa som till största del blev mest transportsträcka.
Efter Norrköping blev det uppehåll och vi kostade på oss lite krokiga småvägar på slutet.
Å f-n... ni kanske skulle ha hängt på mig istället om ni ändå åkte vägen om Norrköping. Jag klarade mig med bara lite stänk, även om det var rejält blött på vägen här och var. Transportsträckorna var inte så farligt många eller långa heller.
Jag sitter fortfarande och småskrattar åt älgsafarin. Jag har åkt förbi utanför på E4an i alla år och undrat vad det är för tokar som betalar för att se älgar. Nu vet jag...
Härligt att träffa nya o gamla ansikten. Det var riktigt kul helg! Kom hem sent i söndags, trots att jag bor rätt nära
Och vilket flyt vi hade med vädret på lördagen i vanlig ordning! Jag vill tacka alla deltagare, samt Hasse, Ia och övriga i the crew, då ni bidrog till en härlig träff