Ja hoppas jag också, fast tyvärr krockar VFR-träffen och Helmerträffen även i år.Tyrannosaurus skrev:Hoppas vi syns i år

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Ja hoppas jag också, fast tyvärr krockar VFR-träffen och Helmerträffen även i år.Tyrannosaurus skrev:Hoppas vi syns i år
helt klart godkäntM@rtini skrev:Dags för en ny update, mu har hojen rullat 1046 mil. Blivit nästan 100 mil i helgen, en nattorientering i fredags, ett rally igår, och en fikakörning idag. På vägen hem från Småland igår tankade jag i Karlshamn, fick i 18 liter efter att kört 35,3 mil blandad körning.
Liten rapport från helgens öden och äventyr. I torsdags packade jag in cykel och tält i bilen för att bege mig mot Motala under natten. Var framme strax efter 6 fredag morgon, reste tältet ställde klockan på väckning kl. 17 innan jag lade mig för att sova. Gick upp och åt en stadig frukost innan jag kollade cykeln, klädde om och cyklade in till starten. Kl 21.14 var det min tur att ge mig iväg, vädret kunde inte varit bättre och det var en riktigt häftig känsla att ge sig iväg till applåder och jubel.M@rtini skrev:Då var anmälan till nästa års Vätternrunda gjord, bara att hoppas att man var snabb nog så man får en plats (besked ska komma inom 24 timmar).M@rtini skrev:Mitt senaste köp.
http://images.internetstores.de/product ... Ratio=true
Tanken är att cykla Vetternrundan nästa år.
Vätternrundan, inte mycket till orientering snitslad bana hela vägen.Råttis skrev:Nattorientering på cykel??