Ajaj vilken otur, synd att Movistar-looken försvinner men det nya är ju snyggt det med. Tråkigt med batteriet men det kanske hjälper med ett nytt? Sist jag hade strul så bytte jag batteri, dock Biltema men dom brukar hålla nåt år eller så.
Släng in bilder, eller en ny tråd i ombyggnadsforumet när du börjar
Donner skrev:Ajaj vilken otur, synd att Movistar-looken försvinner men det nya är ju snyggt det med. Tråkigt med batteriet men det kanske hjälper med ett nytt? Sist jag hade strul så bytte jag batteri, dock Biltema men dom brukar hålla nåt år eller så.
Släng in bilder, eller en ny tråd i ombyggnadsforumet när du börjar
Tja Jocke
Nya looken blir på Rothman, vad den nu ska heta med ny look? Movistar får RC45 kåpor men där har jag inte bestämt lack / look ännu, men det blir antagligen original rc45 eller någon av dom som lämnas, Movistar / Rothman.
Ska försöka få till lite bilder på bägge, tänkte kolla med dig om det var ok att fortsätta Movistars evolution i samma tråd.
Tommy Gsson skrev:Har väl i stort gått bra, men mobilen dog så det blev inga bilder men denna tog jag med reserven.
Hoppla!
Ska du göra något åt fälgarna också?
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tommy Gsson skrev:Redan ordnat bak, ser ut som fram nu!
Du vet hur det är, bild eller så har det inte hänt!
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tommy Gsson skrev:Redan ordnat bak, ser ut som fram nu!
Du vet hur det är, bild eller så har det inte hänt!
Hade ingen bild så det har inte hänt!
Hah! Jag visste det!
===